سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

منطقه آزاد تجاری، مطالبه جدی مردم مازندران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری، مطالبه جدی مردم مازندران است و باید با قوت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام استان‌های مرزی کشور دارای منطقه آزاد تجاری هستند و مازندران فاقد این منطقه است، گفت: منطقه آزاد تجاری، مطالبه جدی مردم مازندران است و باید با قوت در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: ۱۶ استان مرزی کشور یا دارای منطقه آزاد هستند و یا اینکه برای آنان نهایی شده است و هفت منطقه آزاد هم در نوبت کمیسیون اقتصادی دولت است، اما استان مازندران با وجود دارا بودن شرایط لازم، در این بخش محروم از منطقه آزاد تجاری است.

شاعری گفت: منطقه آزاد تجاری، طرح تکمیلی پشت در دولت است و نیازمند یک حرکت جهادی است و این حق مردم مازندران است و باید به این حق خود برسیم چرا که حداقل از این طریق برای ۱۰ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن بیکاری در عسلویه افزود: ساماندهی ۱۵۰ هزار بیکار در استان مازندران به خودی خود امکان‌پذیر نیست و باید از راه‌های مختلف برای اشتغال جوانان و افراد بیکار استفاده شود.

وی گفت: ما به دنبال منطقه آزاد بندر امیرآبا، ما به دنبال منطقه آزاد تجاری در سه منطقه استان مازندران در امیرآباد، بابلسر و نوشهر هستیم و ما به دنبال واحد‌های بزرگ صنعتی از شرق تا غرب مازندران هستیم تا شکوفایی ایجاد شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وحدت و همدلی در بین مسؤولان افزود: تا مادامی که اتحاد و وحدت در بین مسؤولان حاکم باشد می‌توان به توسعه و پیشرفت امیدوار بود و در این بخش، مسؤولان باید در مسائل اصلی به وحدت برسند.

انتهای پیام/آ

مازندران در انتظار منطقه آزاد تجاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.