سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورسید‌آقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

طرح زوج و فرد پولی، بعد از تایید وزارت کشور اجرایی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:هزینه ورود به محدوده زوج و فرد باید در شورای ترافیک‌ تصویب شود و بعد از آن نیاز به تأیید وزارت کشور دارد.

محسن پورسید‌ آقایی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خبر چند روز قبل شورای ترافیک مبنی بر منتفی‌ شدن اخذ عوارض برای ورود به محدوده زوج و فرد گفت: اصل این خبر کذب‌ است و شورای ترافیک تاکنون جلسه‌ جدیدی نداشته و مصوبات قبلی همچنان پا برجاست.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر مقررات ورود به زوج و فرد مانند سابق اجرا می‌شود، اظهار کرد: 3 ماه بعد از اجرای طرح ترافیک جدید، نتایج آن در شورای ترافیک بررسی‌ می‌شود و در صورت‌ تصویب مجدد توسط شورای ترافیک اجرایی می شود.

 وی خاطرنشان کرد:قرار نشده که زوج و فرد پولی شود که حالا یک عده مصاحبه‌ می‌کنند و می‌گویند پولی نمی‌شود، زیرا از اول هم مصوبه‌ قید کرده فعلاً زوج و فرد مانند سابق اجرا می‌شود.

 پور‌سید آقایی تصریح کرد: پس از بررسی طرح ترافیک جدید و آثار و نتایج مثبت آن در صورتی که شورای ترافیک‌ مجد‌داً تصویب کند، هزینه ورود به محدوده زوج و فرد لحاظ‌ می شود‌ که البته این مسئله‌ نیاز به بررسی مجدد‌ و تأیید وزارت کشور دارد.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به سوال چند روز قبل از شورای ترافیک گفت: این سوال انحرافی بوده و پاسخ هم به همان تناسب داده شده، چون پرسیدند که آیا قرار است پولی شود؟ آنها هم گفته‌اند خیر‌ هنوز تصمیمی‌ گرفته نشده است‌.

 انتهای پیام/

آیا برای ورود به محدوده زوج و فرد هم باید پول پرداخت کرد؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
از اول قرار بود که طرح زوج و فرد موقت باشه چرا اجرایی میشه؟
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
خواهشا این کا را انجام ندهید ما چجوری برویم سرکار ؟
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
نمی دونم چی بگم با این طرح هاشون. روزی 30 هزار تومن؟!!! مگه ملت روزی چند درآمد دارن؟ با این طرح پولی مرفهین میان بیرون دور دور میکنن دودش رو مردم پایین شهر میخورن!!!!
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
چقدر دیر به این نتیجه حیاتی رسیدیم
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
ما که مسافرکش هستیم باید کار کنیم؟
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
یعنی چی ؟ باید برای تردد در خیابانها پول بدهیم؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
بزودي شاهد اين خواهيم بود كنار دهان ما كنتور نصب مي كنند و بخاطر نفس كشيدن از ما پول خواهند گرفت.
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
دیگه ما مردم متوجه شدیم که صبح ازخواب بیدارمیشویم خبرهایی که بهمان میرسدجزءگرانی و .....هیچ چیز دیگری نیست
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
ما که نمی تونیم این مبلغ را پرداخت کنیم چکار کنیم؟
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
مگه قبلی چه ایرادی داشت
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
خواهشا طرح فبلی را اجرا کنید
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
مگه طرح زوج و فرد فعلی چه ایرادی داره؟ !
سیاح
۱۹:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه تایید نشه
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
پولی چرا ؟ خب جریمه کنن
نا شناس
۱۸:۲۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
باید بیشتر به فکر آلودگی هوا و سلامتی مردم بود
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
پس این همه از طرح زوج و فرد و آلودگی هوا حرف میزدین به خاطر این بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معصومه
۱۸:۲۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
مگه تا حالا پولی نبوده!
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
بجای این کارها فکری بحال کاهش آلودگی آب و هوا کنید
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
هیچی دیگ ..مردم اگ توالت بخوان برن باید پول بدن. .
البته بهضی جاها هست..
علی
۱۰:۲۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
از بهانه الودگی هوا دست بردارید چرا هوا را بهانه می کنید
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
یعنی اگر ترافیک با این قانون جدید شما کمتر شد برای شما کافی است و اصلا مهم نیست که چه کسانی نیامدند و چرا بار ترافیکی کاهش یافت! پیداست که مرفهین بی درد با پولی شدن طرح همچنان به روال گذشته استفاده از محدوده ترافیک ادامه خواهند داد وبرایشان فرقی نمی کند. و اگر کاهش ترددی هم باشد مربوط به اقشار ضعیفتر است.
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
یعنی اگر ترافیک با این قانون جدید شما کمتر شد برای شما کافی است و اصلا مهم نیست که چه کسانی نیامدند و چرا بار ترافیکی کاهش یافت! پیداست که مرفهین بی درد با پولی شدن طرح همچنان به روال گذشته استفاده از محدوده ترافیک ادامه خواهند داد وبرایشان فرقی نمی کند. و اگر کاهش ترددی هم باشد مربوط به اقشار ضعیفتر است.