سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

باید از فرصت خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه باید تقوای الهی داشته باشیم گفت : باید از فرصت خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست استانداران سابق استان سمنان گفت : توصیه ما به مسئولان این است که از فرصت کوتاه خدمت‌رسانی به مردم در راستای تقیه الهی و رفع مشکلات و معضلات مردم استفاده کنند.

وی افزود : درخواست من از استاندار فعلی سمنان این است که جلسات را کم نمایند و سعی کنتد تا از فرصت جلسات نهایت استفاده را بنمایند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: امروز کارجهادی همانطور که در تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز آمده یک نیاز برای سیستم اداری کشور است.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: باید تقوای الهی داشته باشیم تا بتوانیم در کارها موفقیت کسب کنیم چراکه بالاترین اثر تقوا این است که ما را انسان نگه می‌دارد.

سید شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان نیز در این نشست گفت : ایجاد بانک اطلاعاتی از نیروهای با تجربه ایران و استان امری ضروری است لذا این اقدام در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود : تشکیل اتاق فکر با حضور نیروهای نخبه و جوان می تواند استان سمنان را به‌سوی دروازه‌های پیشرفت سوق دهد.

چاووشی گفت : اگر در برخی کشورهای توسعه یافته به راحتی مسئولیت ها را به جوانان و بانوان می دهند به این علت است که این افراد با قدم بر شانه های افراد باتجربه امور را پیش می برند.

استاندار سمنان گفت : حضور استانداران ادواری سمنان و استانداران سمنانی کشور قطعا موجب برکات برای استان سمنان است.‌

انتهای پیام / ه

جزئیات نشست استانداران سابق استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.