سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم رزن درمجلس شورای اسلامی:

آغاز ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در رزن

نماینده مردم رزن درمجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حسن لطفی نماینده مردم رزن درمجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی برای خدمات‌دهی به مردم درحال ساخت است که با پیگیری انجام شده با پیشرفت فیزیکی صد درصدی به زودی افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: اخذ مجوز ساخت بیمارستان جدید 150 تخت خوابی رزن که در یک سال گذشته برای تهیه زمین پیگیری ویژه‌ای انجام شده و در مرداد ماه امسال موضوع زمین نیز نهایی شده به زودی عملیات ساخت آن شروع می‌شود.

نماینده مردم رزن همچنین افزود: دریافت و تحویل تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ولی عصر (عج) رزن از قبیل سونوگرافی، 2 دستگاه اتو انالیزور، سه دستگاه دیالیز، دستگاه سی تی اسکن به مبلغ 10 میلیارد تومان انجام شده است.

لطفی با اشاره به ساخت 30 مرکز بهداشت و خانه استراحت پزشک و مرکز آموزش بهورز در شهرستان رزن گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان که 27 مورد آن پیشرفت 80 درصدی داشته‌اند انجام شده است.

وی از تحویل یک دستگاه آمبولانس برای امدادجاده‌ای خبرداد و گفت :9دستگاه آمبولانس دیگر برای شهرستان که هر کدام به ارزش ریالی 500 میلیون تومان است بزودی تحویل داده می‌شود.

نماینده مردم رزن با اشاره به اخذ موافقت از سازمان تامین اجتماعی برای بیمه کارگران ساختمانی گفت: حدود 500 نفر از کارگران شهرستان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ب

ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در رزن احداث میشود

 

برچسب ها: بیمارستان ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.