مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از تجهیز بیمارستان فیروزآبادی تویسرکان در دهه فجر خبر داد.

ساخت حمام برای نیازمندان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد:برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر را کمک به بیماران صعب‌العلاج، کمک به بیماران بی‌بضاعت، کمک به حوزه‌های علمیه و کمک به بیمارستان امام حسین(ع) و شبکه بهداشت از محل  موقوفه سیف‌الدوله است.

وی ادامه داد: کمک به دانش‌آموزان، اطعام نیازمندان از محل موقوفه سیف‌الدوله و توزیع سبد کالا از محل این موقوفه در برنامه قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از عرضه نان رایگان از محل خیرات و مبرات در استان طی ایام دهه فجر خبر داد و افزود:‌ کمک به بیماران صعب‌العلاج از محل موقوفه حاجی خان بکایی و کمک به حوزه‌های علمیه از محل موقوفه حاجی خان بکایی در دستور کار است.

کاروند بیان کرد: خرید دستگاه الکتروکوتر جراحی، ابزار شوی اتوماتی، دستگاه پمپ اتم مدل 1235 و دستگاه تله مانیتور برای بیمارستان فیروزآبادی از محل موقوفه فرمان‌فرماییان انجام شد.

وی به توزیع سبد کالا از محل موقوفه حاج تقی دباغی و بانو اعظم میرزاده در روز 12 بهمن در دفتر امام جمعه تویسرکان اشاره کرد و افزود: اعزام سه اکیپ دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و پزشک بانوان برای ویزیت رایگان از محل موقوفه سیدیدالله فاطمی طی 16 و 17 بهمن ماه به روستای عنبرقنبر انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ساخت 10 حمام برای نیازمندان از محل موقوفه امیرنظام در روستاهای ازون دره شاوه، احمدآباد و نورآباد خبر داد.

انتهای پیام/ب

تجهیزبیمارستان فیروز آبادی تویسرکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.