سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای لوح زرین به شرکت بتن و ماشین قدس رضوی

شرکت بتن وماشین قدس رضوی در اجلاس سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران، به عنوان انبوه ساز برتر انتخاب و محمود عیدی، مدیرعامل این مجموعه با دریافت لوح زرین مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  اجلاس سراسری انبوه سازان بزرگترین گردهمایی فعالان ساختمانی کشور است که توسط کانون سراسری انجمن­های صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است، شعار این اجلاس که با محوریت تبیین دیدگاه و ترسیم چشم انداز بخش خصوصی در صنعت مسکن و ساختمان کشور و با تمرکز بر احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری برگزارشد؛ "ایران شهر، شهری برای زندگی" بود.

شایان ذکر است شرکت بتن و ماشین قدس رضوی از جمله شرکت‌های تحت نظر معاونت اقتصادی آستان قدس رضوی است که در زمینه تولید بتن، مصالح بتنی، قطعات پیش ساخته و هبلکس و همچنین تجمیع ماشین آلات ترابری و راهسازی فعالیت نموده و اجرای پروژه‌هایی نظیر پارکینگ طبقاتی صحن بزرگ جامع رضوی، بهسازی و تعریض بزرگراه شهید کلانتری در مشهد مقدس و بسیاری از پروژه‌های مهم ساختمانی در سطح کشور از اهم اقدامات شرکت بتن و ماشین قدس رضوی می‌باشد.


این همایش باحضور معاون وزیر راه وشهرسازی، مقامات دولتی بخش مسکن، مدیران بخش خصوصی و همچنین نمایندگان مجلس و مدیرعامل بانک مسکن، در مرکز همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی در تهران برگزار و لوح زرین این همایش به مدیرعامل شرکت بتن و ماشین قدس رضوی اهدا شد.

 
انتهای پیام // ف. ح
 
 

 

 

شرکت بتن وماشین قدس رضوی به عنوان انبوه ساز برتر انتخاب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.