سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت استفاده از ظرفیت مبلغان دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مبلغان دینی به دلیل ارتباط بیشتر با گروه‌های مختلف جامعه، باید در اجرای برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان در کارگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر افزود: در این زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مبلغان، مبلغات و ائمه جماعات در اولویت سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است تا بتوانیم در کاهش آسیبب‌های اجتماعی نقش خود را بیشتر از گذشته ایفا کنیم.

حجت الاسلام نظری اضافه کرد: با تهیه بسته‌های فرهنگی از جمله سی دی و کتاب‌های آموزشی و توزیع آن‌ها بین مبلغان دینی برای مقابله کارشناسی با پدیده آسیب‌های اجتماعی اقدام شده است.

وی اضافه کرد: در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی ۱۶ محله در شهر قزوین با استقرار روحانیون تعیین شده است و تاکنون با اقدامات کارشناسی و تبلیغی بیش از ۶۰۰ نفر از معتادان شناسایی و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: طلاق، حاشیه نشینی و مفاسد اخلاقی از دیگر آسیب‌های اجتماعی است که برای رفع آن در جامعه نیازمند عزم همگانی است.

انتهای پیام/

کارگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.