سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم تخلف جایگاه‌های سوخت را گزارش کنند

رئیس شرکت ملی نفت اردستان گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز 97 کار نظارت و کنترل مجاری عرضه سوخت در منطقه اردستان شدت گرفته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی جعفری منش در حاشیه بازدید از یکی از جایگاه‌های CNG در اردستان، اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز 97 کار نظارت و کنترل مجاری عرضه سوخت در منطقه اردستان شدت گرفته و کارشناسان منطقه بر عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت نظارت می‌کنند.

وی افزود: طرح نظارت و کنترل جایگاه‌های منطقه از 25 بهمن‌ماه با هدف تأمین رفاه گردشگران و مسافران نورزی در تعطیلات عید اجرا می‌شود و تا 13 فروردین 97 ادامه دارد.

بازرس‌های شرکت نفت به صورت ماهیانه و دوره‌ای است و بیشترین تخلفاتی که وجود دارد درخواست ارائه خدمات بهتر از طرف کارکنانی است که در جایگاه فعالیت می‌کنند.

رئیس شرکت ملی نفت اردستان گفت: در حال حاضر7 باب جایگاه و 2 مرکز فروش عرضه بنزین در سطح شهرستان اردستان همچنین چهار جایگاه CNG آماده خدمت‌رسانی به مردم است که به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمت می‌کنند.

جعفری منش درباره چگونگی پیگیری شکایت‌های مربوط به کم فروشی و یا ارائه عدم خدمات گفت: هرگاه مردم با چنین مشکلی مواجه شدند می‌توانند موضوع را با شماره تلفن 54248751 اطلاع دهند که به سرعت و کمتر از 72 ساعت، موضوع پیگیری شده و نتیجه به شاکیان گزارش داده می‌شود.

وی افزود: همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور مجهز به دوربین‌های مداربسته هستند که می‌توان شکایات مطرح شده را به طور دقیق رصد کرد و حتی اگر برخی از کارکنان تخلف کرده باشند قابل پیگیری است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سیدمناف هاشمی
۱۰:۰۲ ۳۱ تير ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید
به اطلاع میرسانیم علی رغم نارضایتی مردم در نحوه پرداخت هزینه گاز CNG که به دلیل نبود دستگاه کارتخوان و هشدارهای مکرر شهروندان این منطقه کارکنان همکاری لازم جهت رفع این کاستی جایگاه را انجام نمی دهند
ومسئول این جایگاه از نصب کارت خوان امتناع می ورزد
لازم خواهشمندیم درخصوص رفع این مشکل متولیان به مشکل این بخش از شهرستان رسیدگی کنند
آدرس جایگاه CNG:استان خوزستان شهرستان آبادان جاده آبادان به اروندکنار ۵۰۰متر قبل از ورودی منیوحی
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
سلام خدمت شما
الان نزدیک دوهفته شده که جایگاه پمپ سوخت ترنج بندرعباس شاهد حضور ماشین های کامیون خاور که بجز کارتهای سوخت خود از کارتهای ماشین‌های دیگه دارن استفاده میکنن و سوخت ها رو دارن قاچاق میکنن و ترافیکی بسیار سنگینی رو برای بقیه رانندگان مینی بوس و کامیون های خاور که مخصوص موادغذایی و میوه و تره بار هستن رو دچار مشکل کردن و کسی که پاسخگو نیست و پیگیر نیست جایگاهی که مخصوص مینی بوس و کامیون خاور هست و سمیه کارت هشتاد لیتری سوخت دارن ولی توسط کامیون های خاور که کار قاچاق سوخت رو دارن انجام میدن با کارتهای کامیون های کشنده و کامیون دیگر که بالای دویست لیتر در روز سهمیه دارن مورد استفاده قرار میدن و به پمپچی ها و صاحب جایگاه پمپ سوخت ترنج هم معترض میشیم که جایگاهی که مخصوص ماست و چرا از کارتهای اینچنینی استفاده میکنن و باعث ترافیک سنگین صف شده و بعضی مواقع هم ساعت ها توی صف باید باشیم و برخی مواقع هم سوخت گیرمان نمیاد متاسفانه هم کاری با رانندگانی که دارن کار خدمات انجام میدن هیچگونه هم کاری نمیکنن و پاسخگو نیستن و بقول رانندگان فوق داریم پول میدیم چرا اعتراض کنن لطفا پیگیری این مورد رو انجام بدین ممنون از هم کاری شما