سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب:

گرایش گسترده جوانان غربی به اسلام دشمنان را به وحشت انداخته است

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: گرایش گسترده به اسلام در کنار بیداری اسلامی استکبار و صهیونیست را به وحشت انداخت .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سید موسی موسوی قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب صبح امروز در بیست و نهمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت به آموزه‌های قرآن دنیا با وضعیت تازه‌ای رو به رو شد و نوع نگاه به قرآن و اسلام دشمن را به لرزه در آورد.

 آیت الله سید موسی موسوی افزود: خیزش فکری در مصر و ترکیه و کشور‌های مسلمان و پیروزی انقلاب اسلامی دنیا را دگرگون کرد.

وی افزود:دشمن تمام تلاش خود را می‌کند اسلام را دین خشونت و خونریزی معرفی کند و هزینه‌های گزاف برای رسیدن به اهداف خود صرف کرده است.

 آیت الله سید موسی موسوی گفت: گرایش گسترده به اسلام در کنار بیداری اسلامی استکبار و صهیونیست را به وحشت انداخت .

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب ادامه داد: حربه‌ای که امروز استعمار کهنه به کار گرفته بر اساس آموزه‌های گذشته خود، برای اسلام ستیزی و سد راه توسعه اسلام تبلیغ و صحنه سازی است و میخواهند دین اسلام را دین جنگ و خونریزی جلوه دهند، تمام تلاش خود را می‌کنند و هزینه‌های گزاف برای رسیدن به اهداف خود صرف می‌کنند.

وی با تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند اسلام را دین خشونت و خونریزی معرفی کند و هزینه‌های گزاف برای رسیدن به اهداف خود صرف کرده‌است.

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره بر اینکه گرایش گسترده جوانان غربی به اسلام دشمنان را به وحشت انداخته است گفت: دشمن برای جلوگیری از گسترش اسلام، توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگونی از جمله راه اندازی گروه داعش را طرح ریزی و اجرا کردند تا چهره اسلام را خشن معرفی کنند.

انتهای پیام/ع

بیست و نهمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی درزاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.