سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات قهرمانی کشور کاراته بانوان در سنندج

مسابقات قهرمانی کشور کاراته بانوان با حضور ورزشکارانی از استان‌های کشور در سالن آزادی سنندج آغاز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شامگاه امروز در افتتاحیه مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور در سالن آزادی سنندج، گفت: کاراته یک رشته ورزش المپیکی است که باید برای ارتقای کیفی این رشته ورزشی تلاش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: ۳۵ مسابقه قهرمانی کشور را در کردستان برگزار کردیم و برای اولین بار در یک استان مرزی مسابقات رایگان بصورت برگزار می‌شود.

جولایی افزود: در فضای مجازی علیه ورزش و جوانان کردستان صحبت‌هایی مطرح شده است که کردستان توان برگزاری مسابقات را ندارند و نمی‌توانند با کیفیت خوبی این مسابقات را برگزار کند، اما رضایت مسوولان، ورزشکاران و تیم‌ها نشان می‌دهد که این مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود.

 وی گفت: درست است که پولی در ورزش وجود ندارد اما تلاش شما ورزشکاران برای مسوولین انگیزه خواهد شد که در مسیر تعالی ورزش حرکت کنند و امیدواریم روزی ورزش در جامعه مانند یک صنعت نگاه شود.

ابراهیم زارعی فرماندار سنندج نیز گفت: از اینکه میزبان شما هستیم، خوشحالم و از همه کسانی که تلاش و همت کردند این رویداد بزرگ در کردستان برگزار شود، قدردانی می‌کنم.

زارعی تصریح کرد: خوشحال هستم این جمع ورزشکار در سنندج حضور دارند و قطعا سفیران خوبی برای استان  کردستان هستید چرا که کردستان از ظرفیت‌های گردشگری ویژه‌ای برخوردار است و کردها مهمان‌نواز هستند.

وی گفت: باید از همه کسانی که موانع را بر می‌دارند تا بانوان وارد ورزش شوند، قدردانی کرد چون ورزش نشاط و سلامتی می‌آورد.

انتهای پیام/ د م

کردستان از ظرفیت‌های گردشگری ویژه‌ای برخوردار است

برچسب ها: کاراته ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.