سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین قطار گردشگری طرح مثلث طلایی اسفندماه کلید می‌خورد

رئیس جامعه هتلداران فارس از ورود دومین قطار گردشگری مثلث طلایی به استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اجرای موفق طرح مثلث طلایی میان استان‌های فارس، یزد و اصفهان اظهار داشت: نخستین قطار گردشگری این طرح ۱۹ بهمن ماه وارد شیراز شد و گردشگران داخلی این استان‌ها از جاذبه‌های دیدنی فارس بازدید کردند در همین راستا دومین قطار این طرح اسفندماه کلید می‌خورد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح حمل‌ونقل هوایی و ریلی استان‌ها نیز درگیر شدند، افزود: این طرح با ارائه بسته‌های سفر و تخفیفات ویژه استارت خوبی برای رونق گردشگری داخلی بود.

سیادتان با تقدیر از سازمان میراث فرهنگی، راه آهن و بخش خصوصی استان بیان کرد: گردشگری صنعتی است که هم به لحاظ مادی و هم اشتغالزایی نقش مهمی در اقتصاد دارد و اجرای چنین طرح‌هایی منجر به تکمیل زیرساخت‌های حمل‌ونقلی و شکوفایی اقتصاد می‌شود.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به کمبود هتل در شهر‌های اصفهان و یزد تصریح کرد: یکی از چالش‌های اجرای طرح این موضوع بود که با همکاری استانداری و شهرداری این ۲ شهر بنا شده که کمبود هتل برطرف شود تا طرح بتواند در آینده بهتر اجرایی شود.
انتهای پیام/ر

مسافران دومین قطار گردشگری مثلث طلایی در راه فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
عيدى مستمرى بگيران تامين اجتماعى را زودتر بدهيد بايد بموقع پول داشته باشيم بليط قطار بخريم ممنون ميشويم