سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام قدردانی مسئولان ارشد استان سمنان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان از حضور گسترده مردم استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان با انتشار پیامی از حضور آگاهانه و گسترده مردم انقلابی استان سمنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شکوه حضورمثال زدنی شما مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1396 در سراسر استان قهرمان پرور سمنان و خلق گسترده حماسه ای بی نظیر از صلابت و هوشیاری ، صحنه ای بی بدیل برای ایران و انقلاب است.

حضور اقشار مختلف مردم استان سمنان همراه و همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به تمام دنیا اثبات کرد تا بدخواهان عالم بدانند که مردم رشید و انقلابی ایران هیچگاه از آرمانهای مقدس انقلاب دست نخواهند کشید.

مردم انقلابی ایران و استان سمنان با این حضور تماشایی ثابت کردند که حتی یک لحظه از راهی که در طی ۳۹ سال گذشته پیموده اند عقب نخواهند نشست و با قدرت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

اینجانبان برخود لازم می دانیم تا از حضور گسترده، حماسی و تماشایی آحاد مختلف مردم مومن و انقلابی استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی نموده و به شما اطمینان دهیم که تمام توان خود را در جهت خدمت صادقانه، رفع مشکلات و ساختن استانی آبادتر به کار خواهیم بست.

سید محمد شاهچراغی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

سید شهاب الدین چاوشی

استاندار سمنان

انتهای پیام / ه

جزئیات پیام قدردانی مسئولان ارشد استان سمنان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.