سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حمایت مسئولان چناران از شهرک صنعتی این شهر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: درحال‌توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی چناران هستیم و نیاز است مسئولان شهر چناران با حمایت از شهرک صنعتی حامی صنایع چناران باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : شهرک صنعتی چناران در حقیقت قطب دریافت‌کننده سرریز صنعت مشهد است و جذاب‌ترین محل سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت شهرک صنعتی چناران ، زیرا در محور غرب مشهد قرارگرفته و خدمات خوبی را هم ارائه می‌کند.

وی افزود: در شهرک صنعتی چناران ۴۵۳ قرارداد داریم که ۲۳۰ واحد به بهره‌برداری رسیده‌اند و منطقی است درگذر زمان واحد‌هایی هم هستند که به علت نداشتن بازار، اختلاف شرکا و مسائلی ازاین‌دست تعطیل می‌شوند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد : هم‌زمان با تعطیل شدن واحد‌ها به دلایلی که گفته شد بسیاری واحد دیگر نیز آغاز به کار می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : شهرک صنعتی چناران هم‌اکنون دارای زیرساخت مطلوبی است البته برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های این شهرک انجام‌شده است.

وی افزود: افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی چناران یکی از کار‌هایی است که مطالعات آن آغازشده و به‌زودی زیرساخت لازم برای واحد‌ها فراهم می‌شود.

مهدی زاده مقدم در ادامه گفت : مجموعه مدیریتی شهرستان نیز همکاری مناسبی جهت توسعه شهرک صنعتی ورسیدگی به مسایل آن انجام داده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : مرکز ارتقای مهارت شهرک صنعتی چناران به‌عنوان اولین مرکز مهارت استان خراسان رضوی در حال تجهیز برای برگزاری دوره‌های مهارتی است.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی چناران با توجه به تفاهم‌نامه کشوری که با وزارت آموزش‌وپرورش داریم در شهرستان چناران نیز شهرک صنعتی چناران در حال پیگیری استقرار هنرستان در محل استقرار صنایع است.

مهدی زاده گفت : در صنعت خلأ تکنسین خوب داریم و با تفاهمی که با آموزش‌وپرورش در حال انعقاد است دانش آموزان بامهارت آموزی خلأ موجود را پوشش خواهند داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : برخی از شرکت‌ها باکمی حمایت و یا تغییر روش تولید می‌توانند در چرخه صنعت حضورداشته باشند و ازاین‌جهت کلینیک صنعت سیار را فعال خواهیم کرد تا مشکلات صنایع تعطیل را بررسی کنند.

وی گفت : از ابتدای سال ۹۷ روش‌های توصیه‌شده کلینیک صنعت را برای صنایع تعطیل را با استفاده از تمامی ابزار موجود ازجمله حمایت مسئولین بخش‌های صنعت و معدن و استانداری و تأمین نقدینگی از سوی بانک‌ها اجرایی خواهند شد تا صنایع تعطیل به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام // ف. ح

 
 


شهرک صنعتی چناران دریافت‌کننده سرریز صنعت مشهد است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.