سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان اماکن دولتی در قوچان

با تلاش پلیس شهرستان قوچان دو سارق اماکن دولتی شناسایی و ۵ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت : با گزارش وقوع سرقت ازیک مکان دولتی در شهرستان قوچان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت.


قدمگاهی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی دقیق محل سرقت و یک سری تحقیقات میدانی به جوانی ۲۸ ساله که دارای سابقه سرقت بود مظنون شدند و پس از جمع آوری ادله کافی او را با هماهنگی قضائی دستگیرکردند وی به سه فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کرد و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی نیز از مخفیگاهش کشف شد.

فرمانده انتظامی قوچان همچنین از دستگیری یک نفر سارق اماکن دولتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در پی اعلام سرقت از یکی دیگر از اماکن دولتی سطح حوزه استحفاظی بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور و بررسی محل سرقت، سارق ۱۸ ساله که در گوشه‌ای از محوطه ساختمان پنهان شده بود را دستگیر کردند.

قدمگاهی ادامه داد: فرد دستگیر شده اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد و درتحقیقات تکمیلی وی به یک فقره سرقت دیگر از اماکن دولتی اعتراف که مقادیری از اموال سرقتی از وی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت : متهمین دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام // ح. خ
 
 

 

سرقت از اماکن دولتی در قوچان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.