سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم مشکلی با اصل نظام ندارند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم مشکلی با اصل نظام ندارند و همیشه حامی نظام جمهوری اسلامی، مقام عظمای ولایت و آرمان‌های امام راحل(ره) هستند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سید ایمان موسوی  اظهار کرد: امروز باوجود تمامی مشکلات، انقلاب اسلامی ایران وارد چهلمین سال از عمر با عزت خود می‌شود.

وی افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که هیچ‌گاه از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند، در حالی که بی‌تدبیری و ناکارآمدی برخی مسؤولان به ظاهر انقلابی باعث به وجود آمدن فشارهای زیادی بر روی مردم شده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم مشکلی با اصل نظام ندارند و همیشه حامی نظام جمهوری اسلامی، مقام عظمای ولایت و آرمان‌های امام راحل(ره) هستند.

وی با بیان این که مردم با بی‌عدالتی و رانت‌خواری مشکل دارند، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون عده‌ای این انقلاب را تمام‌شده می‌دانستند اما مردم هرسال با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به بدخواهان زده‌اند.

موسوی عنوان داشت: بهتر است به جای نگرانی برای مسؤولان و آقازاده‌هایی که خودشان تمایلی به همراهی با قطار انقلاب را نداشتند، نگران مردم شریفی باشیم که زیر قطار تبعیض و بی‌عدالتی و فشارهای اقتصادی در حال له شدن هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال‌های پیش روی، انقلاب اسلامی شاهد شکل‌گیری دولتی به واقع اسلامی، مجلسی به واقع انقلابی و قوه قضائیه‌ای به واقع حق‌جو باشیم؛ مردم در تمامی آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و امیدواریم مسؤولان نیز علاوه بر حفظ ظاهر اسلامی و انقلابی در عمل هم اسلامی و انقلابی کار کنند و مزد ملت غیور ایران را بدهند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان ادامه داد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران با اقتداری بیشتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد و در مقابل همه ظالمان و مستکبران جهان قد علم خواهد کرد و مردم نیز با اتکا به توانمندی‌های داخلی و الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی به زودی مشکلات اقتصادی را حل خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری دوطرفه مردم و مسؤولان است، راه این  انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) و شکل‌گیری حکومت واحد ایشان بر تمام دنیا، پایان‌پذیر نخواهد بود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.