رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت:اگر ایران امروز قدرتمند شده به برکت اسلام ناب محمدی است و باید دست اندرکاران نظام بر واژه ایران اسلامی تاکید کنند که انقلاب اسلامی به این کشور عزت داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی‌نسب در جمع راهپیمایی‌کنندگان یوم‌الله 22 بهمن در خمینی‌شهر اظهار کرد: خمینی‌شهر شهر معنویت، شهادت ولایت است و همچنان که خمینی کبیر در عالم می‌درخشد و چهره بی‌نظیری است به راستی خمینی‌شهر هم در چهره کشور اسلامی می‌درخشد.

وی با اشاره به علل درخشش خمینی‌شهر افزود: خمینی‌شهر خاستگاه بیش از 2300 شهید هشت سال جنگ تحمیلی است و مرحبا به خانواده‌هایی که چنین فرزندانی را تربیت کردند و در دوران دفاع مقدس لحظه‌ای هم از کنار حماسه‌سازان دفاع مقدس کنار ننشستید و این تعداد شهید، درخشش خمینی‌شهر را ثابت می‌کند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه مردم خمینی‌شهر در صحنه‌های مختلف با حضور پررنگ خود به انقلاب و نظام و خون شهدا اعلام کردند، اضافه کرد: خمینی‌شهر در دوران انقلاب اسلامی حدود 15 شهید و در عرصه دفاع از حرم اهل بیت نیز حدود 18 شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است.

وی عنوان کرد: دشمنی با انقلاب اسلامی بعد از 40 سال رمز و رازهایی دارد و هنوز در کنگره و مجلس سنای آمریکا و دیگر دشمنان آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را دارند که به خواب خواهند دید و این ملت دشمنان را نابود کرده و خود ماندگار است که وعده الهی است.

طباطبایی‌نسب با اشاره به اینکه مهم‌ترین علت دشمنی و مخالفت این است که ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده و نمی‌توانند این قدرت را نابود یا تسخیر کنند، خاطرنشان کرد: اگر ایران امروز قدرتمند شده به برکت اسلام ناب محمدی است و باید دست اندرکاران نظام بر واژه ایران اسلامی تاکید کنند که انقلاب اسلامی به این کشور عزت داد.

وی اذعان کرد: قبل از اینکه اسلام بیاید این کشور حیاط خلوتی برای تفریح دشمنان فعلی ایران بود که انقلاب و اسلام ناب این کشور را ممتاز کرد و اسلام ناب محمدی این افتخار را به ملت بخشید؛ اسلامی که ملت ایران به آن می‌نازد غیر از اسلامی است که در آل سعود حاکم است و علت قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران حضور آگاهانه مردم است.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه کدام کشور را می‌توان پیدا کرد که دموکراسی‌تر از جمهوری اسلامی ایران باشد، ادامه داد: حدود 40سال از عمر انقلاب می‌گذرد و حدود 40 انتخابات برگزار کردیم و هرکجا مردم با حضور آگاهانه وارد صحنه شدند، درخشیدیم.

وی تصریح کرد: یکی از علل قدرت ایران اسلامی، رهبری آگاهانه و شجاعانه و حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و افتخار می‌کنیم به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که با مقاومت و استقامت این انقلاب را به بار نشاند و از سال 42تا 57 و از 57 تا 68 همه دغدغه امام حفظ نظام بود و از آن پس تاکنون به رهبری شخصیتی که خار چشم دشمنان خارجی و ... بوده است.

مشاور عالی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه امروز رهبر معظم انقلاب، رهبر همه مسلمین و مظلومان عالم قرار گرفته است و چهره این نظام را در چهره رهبری می‌بینند، ابراز کرد: افکار عمومی از چهره دشمنان ایران مانند آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و... متنفرند که امروزه شاهد رافت اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه در ملتی که شهادت باشد نعمت هم وجود دارد، افزود: در ملتی که حاضر باشند جان خود را در راه دفاع از اصول بدهند، این ملت پیروز میدان خواهد بود و نتیجه از خود گذشتگی‌ها حفظ انقلاب و دفاع از ارزش‌هاست که این انقلاب ماندگاری‌اش در خون شهداست.

طباطبایی‌نسب با تاکید بر اینکه عومالی مانند حضور مردم، اسلام ناب، رهبری، ایثار و شهادت باعث شده جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت تبدیل شود، تصریح کرد: به برکت مکتب امامت و ولایت مردم دلداده هستند و ایران مرکز معنوی دنیای اسلام است و کشورهای بحرین، سوریه و عراق، نیجریه، سوریه، لبنان و... از جمهوری اسلامی ایران خط می‌گیرند که نشان‌دهنده قدرتمندی کشور ماست.

وی با اشاره به اینکه در منطقه خاورمیانه از نظر علمی نخستین رتبه را داریم، تاکید کرد: ایران اسلامی در منطقه دارای قدرت سیاسی بوده و فراموش نمی‌کنیم زمانی را که صدام دنبال تسخیر ایران بود.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با اقتدار و با توان بلند تمام معادلات را در منطقه بهم زده و نمونه‌ای از سربازان رهبری است، اظهار کرد: امروز رهبری و این قدرت معادلات سیاسی دشمنان را در داخل و خارج بهم زده و فتنه 88 را فراموش نمی‌کنیم که فتنه‌گران از دشمن خط می‌گرفتند و به دنبال نابودی انقلاب بودند.

وی در پایان با اعلام اینکه به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب شاهد قدرت‌نمایی در دنیا هستیم، گفت: امروز نوک پیکان دشمن به سمت جوانان بوده تا فساد و بی‌بندباری بین جوانان ترویج داده شود که باید هوشمند باشیم و جوانان را با مکتب اهل بیت آشنا کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در جمع راهپیمایان خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
درود بر ایران اسلامی
آخرین اخبار