سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر ایران در اردن از تقویت همکاری با این کشور خبر داد

مجتبی فردوسی، سفیر ایران در اردن، از گسترش روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف به خصوص همکاری‌های پارلمانی و اقتصادی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از امان: مجتبی فردوسی سفیر ایران در اردن از گسترش روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف به خصوص همکاری‌های پارلمانی و اقتصادی خبر داد.

فردوسی پور در مراسم جشن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که روز یکشنبه در سفارت این کشور در امان برگزار شد گفت: «در سایه عزم و تمایل مسئولان دو کشور ایران و اردن اعلام می‌کنم روابط دو کشور در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف به خصوص همکاری پارلمانی و اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای یافته است.»

رئیس کمیسیون امور خارجی پارلمان اردن و سفیر ایران در امان سال گذشته دیدار کردند. پس از آن سفیر ایران در اردن و رئیس مجلس این کشور در اوایل امسال دیدار کردند و فردوسی پور در این دیدار از رئیس مجلس اردن برای حضور در ۱۳ امین کنگره اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی که در تهران برگزار شد دعوت کرد.

همچنین دسامبر سال گذشته بود که هیئتی از اتاق صنایع اردن به ایران سفر کرد. این سفر با دعوت منابع رسمی ایران و از طریق هماهنگی با سفارت این کشور در امان صورت گرفت.

انتهای پیام/

گسترش روابط ایران و اردن، به خصوص همکاری‌های پارلمانی و اقتصادی

برچسب ها: دهه فجر ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.