رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های عراق اظهار کرد آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبری مقتدر هستند که به خوبی به حقایق توطئه‌های آمریکا آگاهی دارند.

آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبری آگاه و مقتدر استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، سید حمید الحسینی، رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های عراق، گفت: آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبری آگاه و مقتدر هستند و کل منطقه را رهبری و مدیریت می کنند. وی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از عراق در جنگ با گروه وهابی-صهیونیستی داعش نیز تمجید کرد.

سید حمید الحسینی افزود: آمریکا عراق را ویران کرد و همه مراکز این کشور را تحت سلطه گرفت. من دست نیروهای ایرانی را که درجنگ با داعش از عراق پشتیبانی کردند، می بوسم و از آنها متشکرم. الحسینی گفت: پس از آنکه شیعیان عراق توانستند نیمی از کرسی‌های مجلس این کشور را دراختیار بگیرند، آمریکا داعش را ایجاد کرد و این کشور را به سمت ویرانی برد؛ زیرا نمی خواهد شیعیان از اقتدار لازم برخوردار باشند.

وی افزود: هنگامی که داعش در عرض دو روز به مرزهای سوریه با عراق و همچنین مرزهای عراق با ایران رسید در آن زمان بود که متوجه شدیم مقصود رهبر انقلاب چه بود. ایشان به خوبی از حقایق نقشه‎های آمریکا و داعش آگاه بودند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های عراق درباره آگاهی رهبر معظم انقلاب از توطئه‌های آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار