سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاز رسانی به تمامی روستا‌های اقلید تا پایان سال ۹۷

فرماندار شهرستان اقلید گفت: تمامی روستا‌های این شهرستان سردسیری تا پایان سال ۹۷ از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صالح مشتاقی فرماندار شهرستان اقلید گفت: هم اینک در بخش سده شهرستان اقلید، همه روستا‌ها به جز پنج روستا از گاز برخوردار هستند و در بخش‌های حسن آباد و مرکزی بیشتر روستا‌ها در حال بهره برداری از شبکه گاز هستند و در بخشی دیگر که هنوز این امر محقق نشده، طرح گازرسانی در حال اجرا است.

وی با بیان این که بیشتر روستا‌های این شهرستان دارای جاده آسفالت هستند و بهسازی و تعریض جاده‌های روستایی در حال انجام است، افزود: راه‌های اصلی اقلید به سورمق و بخشی از بزرگراه طریق الرضا (ع) از خروجی شهر اقلید به سمت تونل اباصالح المهدی (ع) و گردنه آسپاس تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مشتاقی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال در این شهرستان ۵۵ پروژه با اعتباری در حدود ۳۵ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد، ادامه داد: این رقم، غیر از اعتبارات ملی است و علاوه بر این رقم، ۴۴ میلیارد تومان اعتبارات ملی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: در خصوص بهسازی جاده اقلید به سورمق با پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

اجرای طرح گازرسانی به روستاهای اقلید

برچسب ها: دهه فجر ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.