سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون در مازندران:

پیش بینی ۷۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در کشور

وزیر تعاون از پیش بینی ۷۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در کشور خبر داد و گفت: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی در استان مازندران درنظر گرفته شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع مردم ساری با بیان اینکه مازندرانی ها همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و اسلام بوده اند گفت : حضور نسل‌هایی از دهه‌های مختلف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشور است.

وی با رد پروژه انگاری انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک سنت و حرکت الهی بوده است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی است، اما عده‌ای بی شرمانه می‌گویند نباید جشن ۴۰ سالگی انقلاب را گرفت.

ربیعی با تاکید بر اینکه برخی‌ها می‌خواهند نشان دهند که انقلاب پروژه بوده است ، گفت : حضور حماسی ملت ایران امروز در ۲۲ بهمن، تودهنی به دشمنانی است که فکر می‌کنند ارتباط بین نسلی با انقلاب حذف شده است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به برنامه راهبردی دو ستونه آمریکا در امنیت منطقه در رژیم قبل اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی پایه امنیت در منطقه است و اجازه نمی‌دهیم آمریکا، منطقه را اداره کند.

ربیعی با اشاره به اینکه مراقبت می‌کنیم تا عده‌ای نخواهند این روز‌های انقلاب را از بین ببرند. گفت: نارسایی‌ها را می‌شنویم و مشکلات را نفی نمی‌کنیم. هیچ چیز را پنهان نکرده و انکار نمی‌کنیم، اما امید را از جامعه گرفتن خیانتی بزرگ است. ما آماده جهشی بزرگ با عقلانیت و سخت کوشی ملت انقلابی هستیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز ما شخصیت جهانی پیدا کرده ایم و بسیاری از  کشورهای خارجی های با افاده به دنبال گرفتن عکس با وزیران کشورمان هستند، افزود: دولتمردان با کمک ملت ایران در سایه عقلانیت، سختکوشی و مدارا قادر به حل مسائل اقتصادی کشور  خواهند بود.

ربیعی با بیان اینکه اقتصاد کوچک شده، واقعیت جامعه است گفت: ایران اسلامی در برنامه راهبردی چند ستونه با هیچ قدرتی نیست و می‌خواهد روی پای خود بایستد.

وی از پیش بینی ۷۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در کشور خبر داد و گفت: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی در استان مازندران درنظر گرفته شده است .

ربیعی با تاکید بر اینکه مازندران از مسافرگردی باید به گردشگری تبدیل شود گفت: بیش از دو هزار طرح در استان مازندران اجرا شده است و باید اقتصاد خود ر ا بزرگتر کنیم.

وی دو برنامه محدودکردن فقر مطلق و فراگیرکردن اشتغال خرد  را از برنامه‌های دولت برشمرد و گفت: باید به متن اول انقلاب برگردیم، زیرا استقلال، آزادی و اسلامیت و جمهوریت رکن تداوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/آ

صحبت های وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ساری

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.