سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

22بهمن جشن بصیرت امت ولایت مدار

22بهمن جشن بصیرت امتی ولایت مدار که اسرائیل و آمریکا را به خاک مذلت کشانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دهه فجر، جشن بزرگ امت امام و امام امت است برای شکست رژیم منفور پهلوی در دوره خفقان و استبداد شاهنشاهی، جشن نابودی رژیم مفلوک بعثی و رژیم های مستکبر غربی و عربی در 8 سال جنگ تحمیلی و یقینا دهه فجر جشن بصیرت امتی ولایت مدار است که دشمنان اسلام را به خاک مذلت کشانده و پرچم سبز و سفید و قرمز ایران زمین را در اوج قله های قلوب آزاد اندیشان در اهتزاز نگاه داشتند و بیست و دوم بهمن نیز گردهمایی بی بدیل این جشن آسمانی است که گذشت ایام همواره بر شکوه و جلال این اجتماع عزت آفرین افزوده است.

همدانی ها بار دیگر همزمان با سراسر کشور با استواری و صلابت در صحنه ی با شکوه راهپیمایی غرور آفرین یوم الله 22 بهمن حاضر شدند و با شرکت فعال خود، امواج طوفنده بیداری اسلامی را در سایر ملل و کشورها روانه ی کاخ های متزلزل مستکبران کردند.

مردم دارالمومنین  و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی  باز هم حضور خود رانشان دادند وامروز ما شاهد اقتدار ایران در جهان هستیم ، حضور هر چه بیشتر مردم  همدان نشان می‌دهد که مردم ، انقلاب خود را دوست دارند و سعی میکنند تا  از این آرمان‌ها حفاظت کنند.

پدران و مادران با فرزندانشان، مردان و زنان، پیران و جوانان از ساعات اولیه صبح امروز 22 بهمن ماه 1396 در مکان‌های اعلام شده حضور دارند  تا این روز گرامی را بدارند وامسال را نیز برای همیشه در صفحات درخشان تاریخ ماندگار کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

علی رضایی  یکی از شهروندان همدانی است که با حضور خود در این راهپیمایی ثابت کرد که انقلاب اسلامی برایش ارزشمند است

او می گوید: امروز شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه، شعار برجسته راهپیمایی 22 بهمن است و همه مردم با این شعار اعلام می کنند که پشت سر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تابع سخنان رهبری هستند و باز در این اجتماع مردمی حضور پیدا می‌کنند.

در گوشه‌ای دیگر از جمع پر شور مردم ،حضور نوجوانی را می بینم که با سربند سبز  زهرا (س) اقتدار و مقاومت همیشگی دیاردارالمجاهدین را زیبا ترسیم کرد.

 او با صلابت گفت: امروز روز اثبات است و به ترامپ و به سران کاخ سفید این را می‌گویم: که، ببینید، خوب ببینید امروز مردم ایران نه فقط همدان  به پای حرف رهبر آمدند تا بدانید ایرانی سردرراه وطن می‌دهد.

میلاد نوجوان 15 ساله ای است که می گوید :درست است در زمان انقلاب من نبودم و8 سال جنگ تحمیلی را ندیده ودرک نکردم اما آثار بجا مانده از آن را خوب درک کرده ام وقتی پای مزار شهدا میروم وعکس جوانان شهید را می بینم به این نتیجه میرسم که جوانان برای پاسداری از کشور واسلام شهید شدند وما جوانان ونوجوانن امروز باید به حرمت خون آن شهیدان گرامی پشت سر ولایت فقیه باشیم واجازه ندهیم دشمنان با ترفندها خود برمردم وانقلاب ما نفوذ کنند وبابد پرچم ایران را سرافراز نگه داریم.

 به سراغ یک شرکت کننده دیگررفتم وبا اونیز هم صحبت شدم خانم حسینی دانشجوی رشته ادبیات است اوهم اینگونه حرف های خود را گفت: امروز همشهریانم با حضورهمیشه در صحنه خود بار دیگر مودت و همبستگی و اتحاد خود را نشان دادند تا بگوینددر تبعیت از رهبرانقلاب و آرمان های انقلاب حاضر بودند وماسه سازی کردند.

تکرار حماسه ای دیگر

محسن محمدی هم از فعالان اجتماعی و کارشناس همدانی است که حرف هایی برای گفتن داشت، او گفت: امروز تکرار حماسه ای دیگر است.

محمدی اضافه می کند که دشمنان انقلاب در زمان‌های مختلف فتنه‌های گوناگون را طراحی کردند اما جواب یاوه‌ گویی‌های آنها بخصوص آمریکا امروز به خوبی در مردم نمایان است  چرا که مردم دیار الوند آمدند تا با حضورگسترده خود و مشتی گره کرده عزت خود و سربلندی ایران را به رخ جهانیان بکشند.


  22 بهمن کشتی لرزان طاغوت را به صخره ستبر تاریخ کوبید

این تنها جمله ی یک معلم تاریخ بود، شریفی هم می گوید: 22بهمن به مثابه توفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهرالهی غرق ساخت.

 امسال راهپیمایی 22 بهمن به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشورتر از سال های گذشته خواهد بود و موجب تقویت روحیه ملت های مظلوم جهان و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

فرهاد قربانی جوان بیست و یک ساله همدانی  که با شور و شوق در میان هم‌سن و سالان خود قرار گرفته بود.

او هم اینگونه گفت:آمده ام تا هم‌پای دیگر راهپیمایان به طور یکپارچه گام بردارم چرا که  یوم‌الله 22 بهمن ثبت تعهد و اعتقاد راسخ مردم به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و دفاع مقدس است آمدم تا به دشمن ثابت کنم که هر چقدر ترحیم و فشار اقتصادی به ما وارد کنند ایران اسلامی قوی‌تر می‌شود.

 پیرمرد روستازاده همدان هم گفت:  هر سال 22 بهمن از روستا به شهر می‌آیم حتی زمان‌هایی که باران یا برف می‌بارید تا خون شهدای انقلاب اسلامی را حفظ نگه دارم چون آنها برای اسلام و اعتقادات دینی مردم ایران جان‌شان را دادند.

او اضافه کرد: این راهپیمایی امروز نیز مشتی بر دهان دشمنان اسلام است تا مدعی بر نابودی انقلاب اسلامی نشوند انقلاب ایران اسلامی به راحتی به دست نیامد جوان دادیم جوانانی که دوست داشتند زنده بمانند و زندگی کنند.

 آری با هر پلک زدنی قشرهای مختلف به جمعیت اضافه می‌شوند دانش آموزان با پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، کارمندان با پارچه نوشته‌های استقلال آزادی جمهوری اسلامی و مطیع امر رهبریم و پیرمردانی و زنانی که پرچم خوش رنگ کشورمان را در دست داشتند آمدند. مردم همدان با حضورشان اقتدار و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند و اعلام کردند 22 بهمن نماد استکبارستیزی است و حضور با بصیرت مردم مایه ناامیدی دشمنان می‌شود و دشمن بداند ملت ایران همیشه پشت ولایت فقیه هستند و هرگز دست از آرمان امام و انقلاب نخواهند کشید، بی شک ایام الله دهه فجر که یادآور روزهای پیروزی خون بر شمشیر است نه تنها پاسداشت پیروزی 57 که گرامیداشت تمام پیروزی های مقتدرانه ی ملت، طی 40سال حماسه و استواری است.

انتهای پیام/ج

22 بهمن روز جشن امت ولایت مدار

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.