سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی با افراد گران فروش

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت:با افرادی که به بهانه افزایش قیمت، کالاهای خود را انبار و به بازار عرضه نمی کنند، برخورد قانونی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ یحیی نیکدل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه تا پایان فروردین ماه قیمت هیچ یک از اجناس ویبش کالاهای استان افزایش پیدا نمی کند،گفت: با افرادی که  به بهانه افزایش قیمت، کالاهای خود را انبار و به بازار عرضه نمی کنند، برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت پیاز در بازار افزود: در روزهای اخیر به بهانه آزادسازی صادرات پیاز بعضی از افراد اقدام به افزایش قیمیت این محصول کردند که براساس بررسی ها، در بعضی مکان ها پیاز های موجود را انبار کرده اند و به بازار عرضه نمی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: با افرادی که به بهانه افزایش قیمت پیازهای خود را انبار و به بازار عرضه نمی کنند، برخورد قانونی می شود.

نیکدل با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز افزود: هیچ فروشگاهی اجازه خرید به غیر از اجناس صنف خود را ندارد و همچنین اجازه خرید و انبار کردن شیرینی و تنقلات را برای عرضه در شب های نوروز ندارد.

وی گفت: با متخلفان برخورد می شود و در صورت سابقه دار بودن، برای پلمپ مغازه، باطل کردن پروانه کسب و نصب بنر در محل کسبو و اطلاع رسانی اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ

تثبیت قیمت کالاها تا پایان فروردین ماه در استان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.