سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شهربابک درمجلس؛

استقلال مس شهربابک آغاز راه توسعه است

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال مجتمع مس شهربابک، پایان کار و موفقیت نهایی محسوب نمی‌شود، بلکه آغازی برای دستاوردهای بیشتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهربابک علی اسدی نماینده مردم شهربابک در حاشیه افتتاح آب نمای پارک کودک ضمن تبریک ایام‌ دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از تلاش‌های شهردار شهربابک، گفت : شهردار شهربابک خانم «مرشدی» با دارا بودن تجربه کاری و به کار بردن خلاقیت و دانش توانسته است از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببرد و در مدت کوتاهی که این مسئولیت را قبول کرده‌اند، زیبا سازی سطح شهر چشمگیر و امیدوار کننده است.

وی افزود: امیدواریم اکنون که به لطف الهی و تلاش فراوان توانستیم استقلال مجتمع مس را به دست آوریم، از این ظرفیت فوق‌العاده، نهایت استفاده را برده و شهرستان شهربابک شاهد تغییرات چشمگیر و پیشرفتی بی سابقه باشد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استقلال مجتمع مس شهربابک، پایان کار و موفقیت نهایی محسوب نمی‌شود، بلکه آغازی است برای دستاوردهای بیشتر که می‌توان با تولید در راستای رفع نیازها و تجهیزات شهرستان گام برداشت ، ضمن آنکه با استفاده از نیروهای بومی بیکاری جوانان شهرستان را به حداقل ممکن رساند و سرنوشت شهر خود را خودمان در دست بگیریم.

وی با اشاره به پیگیری در جهت اخذ مالیات و ارزش افزوده از شرکت های مشغول به کار در شهرستان، یادآور شد : شرکت‌ها تا کنون این مبالغ را به تهران یا مرکز استان پرداخت می‌کردند و در چرخه ی مالی شهرستان تاثیری نداشتند ولی اکنون می‌توان با اخذ مالیات و ارزش افزوده این شرکت‌ها، افزایش امکانات رفاهی را در منطقه شاهد باشیم.

 اسدی با اشاره به نقش انکار ناپذیر و موثر شهرستان شهربابک در اقتصاد و سطح علمی استان کرمان، تاکید کرد: این شهرستان با وجود ظرفیت‌های ویژه در بخش‌های معدن، کشاورزی و گردشگری و هم چنین بهره بردن از نیروی انسانی متخصص و مستعد می‌تواند با وحدت و اعتماد به نفس به جایگاه اصلی خود در استان و کشور برسد.

وی با تشکر از همکاری و همدلی تمام مسئولین شهرستان و شواری شهر، گفت : بنده در طول این دو سال تمام تلاش خود را برای اصلاح زیرسازهای اصلی شهرستان به کار گرفته‌ام چون معتقدم مشکلات اگر به صورت اصولی و از پایه به صورت پایدار رفع شوند، راه را برای توسعه شهرستان باز می‌کنند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Hossein
۲۱:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر نماینده فعال شهرستان