سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کرمان وراور درمجلس؛

حضور در راهپیمایی 22بهمن حمایت از رهبری ونظام است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن اعلام حمایت از نظام ورهبر انقلاب است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید برای حفظ استقلال به میدان بیایند و یک نه بزرگ به آمریکا بگویند بنابراین یکی از دستاورد‌های بزرگ ۲۲ بهمن و حضور جدی در این راهپیمایی همین موضوع نه گفتن به بیگانگان و تاکید بر حضور ملت ایران در تصمیم گیرۍ‌های کشور است.

وی افزود: انقلاب ما انقلابی اسلامی است و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین شعار‌هایی بود که در جریان پیروزی انقلاب مطرح و بعد از انقلاب هم پیاده شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون کشور ما دارای استقلال است، افزود: انقلاب اسلامی ما را مستقل کرد تا به جای نوکری آمریکا و برخی کشور‌های غربی و شرقی آقای خودمان باشیم و اکنون خودمان در کشور تصمیم بگیریم که چه کاری انجام دهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون در کشور مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها منتخب ۱۰۰ درصدی مردم هستند و این به واسطه همان استقلال داخلی است که باعث شد خودمان فکر کنیم، بیندیشیم، عمل کنیم و برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم.

وی عنوان کرد: بنابراین باید برای نگه داشت این آزادی در کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنیم تا این آزادی حفظ شود و خدایی نکرده کشور به سمت و سویی نرود که آدم‌های دیکتاتور و نوکر آمریکایی بخواهند حضور داشته باشند و فضای تنفسی آزادی را از ما بگیرند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار آزادی، جمهوری اسلامی ایران را داریم که در راس این جمهوری اسلامی رهبری مجتهد، عادل، آگاه به زمان وجود دارد که علاوه بر این که یک کارشناس خبره در حوزه مسائل سیاسی و نظامی است بلکه خود یک استراتژیست است و می‌تواند کشور را هدایت کند و در منطقه تاثیرگذار باشد.

زاهدی  ضمن دعوت از تمامی مردم ایران به ویژه مردم استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: یک بعد دیگر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلان حمایت و بیعت با رهبری معظم انقلاب، حمایت از آرمان‌های شهدا، امام راحل و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام/ح

دعوت نماینده مردم کرمان برای حضور درراهپیمایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
درود بر مردم غیور ایران که بار دیگر وفاداری خود به انقلاب اسلامی را ثابت کردند