سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره عکس «درنا» در شیراز

جشنواره عکس «درنا» با موضوع دانش‌آموزان و محیط زیست در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس از برگزاری جشنواره عکس «درنا» در شیراز خبر داد و گفت: دبیرخانه این جشنواره از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز به کار کرده و از یکم تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۷ مهلت ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و برگزاری نمایشگاه آثار منتخب ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره کل حفاظت محیط زیست استان و همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس در راستای فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط زیست و بهره‌برداری بیشتر از کتاب انسان و محیط زیست که برای نخستین سال در پایه یازدهم تحصیلی تدریس می‌شود، ادامه داد: این برنامه سعی دارد دانش آموزان این پایه را به سمت خوب دیدن و شناخت بیشتر زیبایی ها و چشم اندازهای محیط طبیعی و معضلات و مشکلات محیط زیستی استان سوق دهد.

به گفته وی جاذبه‌های طبیعت‌گردی و گردشگری، چشم‌اندازهای طبیعی و حیات وحش، آلودگی‌های زیست محیطی، محیط زیستی شهری و صنایع و معضلات محیط زیستی استان فارس از جمله محورهای این جشنواره است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ قطعه عکس بوده و عکس های ارسالی با تلفن همراه و دوربین قابل پذیرش است، تصریح کرد: عکس ها باید توسط خود شخص تهیه شده و حداکثر حجم عکس‌های ارسالی در مرحله نخست باید ۲ مگا بایت باشد.

محمودی اظهار کرد: دانش‌آموزان پایه یازدهم به عنوان مخاطبان اصلی و دبیران و هنرآموزان متوسطه دوم به عنوان بخش جنبی در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار با ایمیل cranephotofestival@gmail.com و کانال تلگرامی http://t.me/cranephotofestival در ارتباط باشند. 
انتهای پیام/ر

جشنواره عکس «درنا» در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.