مدير كل حفاظت محيط زيست آذربايجان شرقي از برگزاري دومين جشنوراه منطقه اي محيط زيست در آموزه هاي رضوي شمالغرب كشور در شهريور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، رئيسي در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاري اين جشنواره با مشاركت استانهاي آذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي ، زنجان ، اردبيل و كردستان به ميزباني تبريز ، تشريح كرد: این جشنواره در پنج سطح فيلم و عكس حرفه اي، فيلم و عكس آماتور و داستان كوتاه با موضوع محيط زيست طبيعي و تنوع زيستي ، آلودگي آب و خاك و نقش انسان در حفاظت از محيط زيست برگزار خواهد شد .

وی از همكاري انجمن هاي فيلم و عكس استان در برگزاري جشنواره منطقه اي محيط زيست خبر داد و اضافه كرد : هنرمندان مي توانند آثار خود را در زمينه عكس ، فيلم يا داستان كوتاه زيست محيطي تا دهم شهريور ماه جهت بررسي و داوري به دبيرخانه جشنواره مستقر در اداره كل حفاظت محيط زيست آذربايجان شرقي ارسال کنند.

رئيسي از انتخاب 25 اثر استان ها بعنوان برگزيده گان استاني و 15 اثر برگزيده منطقه اي در پايان جشنواره خبر داده و تشريح كرد: جوايز نقدي به همراه تنديس و لوح تقدير جشنواره به 40 نفر برگزيده در مراسم اختتاميه كه در 24 شهريور برگزار مي شود ، اهداء خواهد شد .

وي از همياران محيط زيست ، محيط ياران مدارس ، طبيعت گردان ، هنرمندان و اصحاب رسانه و علاقه مندان محيط زيست خواست در ارسال آثار خود به جشنواره مشاركت فعالانه داشته و جهت كسب اطلاعات بيشتر به آدرس اينترنتي اداره كل حفاظت محيط زيست استان مراجعه کنند/س

 

برچسب ها: برگزاری ، دومین ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.