سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور تکواندو کاران زنجانی در رقابت های بین المللی

تکواندوکاران زنجانی حاضر در اردو تیم ملی نوجوانان در مسابقات بین المللی ترکیه به میدان می روند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ خدایی رئیس هیئت تکواندو استان زنجان گفت : تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر کشورمان با تصمیم کادرفنی و برای حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان 2018، در تورنمنت بین‌المللی ترکیه (G1) شرکت می‌کنند.

وی افزود : این رقابت‌ها از روز شنبه (21 بهمن‌ماه) به مدت 5 روز و با حضور 2400 شرکت کننده در دو بخش کیوروگی و پومسه و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که از این تعداد 701 نفر در رده سنی نوجوانان بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

خدایی ادامه داد : مبارزات نوجوانان پسر روز یکشنبه 22 بهمن‌ماه و طی یک روز برگزار می‌شود و پیکارهای گروه دختران نیز از روز دوشنبه 23 بهمن‌ماه به مدت دو روز پیگیری خواهد شد.

این مقام مسئول یاداور شد : امیرسینا بختیاری در وزن 55- و محمداحسان مهاجری در وزن 59- کیلوگرم دو ورزشکار زنجانی حاضر در این رقابت ها هستند .

خدایی گفت: وحيد عبدالهي به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند و محمدرضا زوار نیز مدیرفنی تیم می‌باشد.

خدایی به برگزاری آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان دو زنان استان زنجان اشاره کرد و گفت : آزمون دوره 243 ارتقاء کمربند قرمز تا دان دو زنان استان روز پنجشنبه  12 بهمن ماه در خانه تکواندو با حضور 180 تکواندو کار برگزار شد .

انتهای پیام/ن

 

تکواندو کاران زنجانی در رقابت های بین المللی

برچسب ها: تکواندو ، لیگ فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.