سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل؛

دمای هوا در اردبیل از روز دوشنبه ۱۵ درجه‌ کاهش می یابد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش 15درجه ای دمای هوا از روز دوشنبه در استان اردبیل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی دولتی مهر،مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی، پیش‌بینی می‌شود ضمن آغاز بارش‌ها از روز دوشنبه؛ دمای هوای اغلب شهرهای این استان بین ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش یابد.

وی افزود:این وضعیت تا اواسط هفته تداوم یافته و منجر به بارش برف و باران در اغلب مناطق استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در این خصوص تصریح کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در روزهای شنبه تا دوشنبه هوای سرد به استان نفوذ کرده و منجر به وزش بادهای تند خواهد شد.

دولتی مهر اضافه کرد: در روز دوشنبه شدت وزش باد با افزایش قابل‌توجه همراه شده و از روز سه‌شنبه بارش برف و باران نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دمای هوای مناطق مرکزی و جنوبی استان زیر صفر است، ادامه داد: کمترین دما با منفی هفت درجه در کوثر و با منفی شش درجه در خلخال مشاهده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان دمای هوای مرکز استان را نیز منفی چهار درجه عنوان کرد و بیان داشت: دمای هوا به تدریج تا پایان هفته بین ۱۰ الی ۱۵ درجه کاهش می یابد.

دولتی مهر تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود بیشترین میزان بارش نیز در مناطق مرکزی و جنوبی استان در ابتدا به صورت باران و سپس برف بوده و به مدت دو روز ادامه یابد.

انتهای پیام/ح

بارش برف و باران در اغلب نقاط استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.