سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت نماینده ارومیه از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی مردم انقلابی کشور را دعوت به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کرد.

نادر قاضی پور نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی   در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   گفت:دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، طومار 2500 سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

وی افزود: ملت ایران بارها توطئه های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب ایران را خنثی کرده اند و وفاداری شان را به آرمان های رهبر کبیر انقلاب نشان داده اند.

قاضی پور تصریح کرد:اینجانب به عنوان نماینده ملت آذربایجان ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، آحاد مردم  را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امیدوارم حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

انتهای پیام/ح

دعوت نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه  از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.