سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور پیامی؛

دانشگاه آزاد از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از دانشگاهیان و مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از دانشگاهیان و مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی، بی تردید جنبشی عظیم و مردمی در مناسبات سیاسی جهان معاصر بود که ملتی ستمدیده توانست با ندای حق طلبی امام راحل و به تأسی از سیره سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مقابل ظلم و فساد رژیمی وابسته به پا خیزد و ثمره این حرکت بی نظیر، تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های بدخواهان و دشمنان ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بروز پیدا کرد، اما ایثار، مقاومت و صلابت مردم در راه حفظ کیان کشور به گونه ای بود که ذره ای از خاک میهن را به بیگانگان ندادند و این سند افتخار برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد بود.

امروز در حالی به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم که ایران اسلامی در سایه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری یکی از امن ترین کشور های منطقه و جهان به شمار می رود و در مسیر تعالی و توسعه متوازن قرار دارد. مسلماً این امر با همت، وحدت و همدلی آحاد مردم شریف ایران به ویژه فرهیختگان و جامعه دانشگاهی فراهم شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، از فرهیختگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه دعوت می کند که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و این حرکت عظیم مردمی و وحدت بخش پیشقدم باشند تا بار دیگر با مشت های گره کرده فریاد استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

دعوت دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.