به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طولابی مدیر تجاری مخابرات منطقه لرستان گفت: مرکز ۲۰۱۰ مخابرات منطقه لرستان در آخرین ارزیابی صورت گرفته مقام اول مرکز ۲۰۱۰ در بین مراکز، مقام اول حوزه شبکه و رفع خرابی در بین مراکز و مقام سوم در سرعت رفع خرابی مشترکین تجاری را کسب نموده است.
طولابی افزود: واحد ۲۰۱۰ در سال ۹۵ به سه مقام کشوری دست یافت که به ترتیب اردیبهشت ماه مقام اول، شهریور ماه مقام پنجم و در آذر ماه همان سال مقام سوم را کسب نموده؛ همچنین این واحد پرتلاش در اردیبهشت ۹۶ به مقام سوم کشور و خرداد ماه سال جاری، مقام دوم کشوری در بین مناطق ۳۱ گانه مخابرات ایران را کسب نموده است.
وی اظهار داشت: در سال ۹۵ و ۹۶ SLA مخابرات منطقه (خسارت پرداختی به مشترکین) کاهش چشمگیری داشته که این خود باعث کاهش هزینههای منطقه و نیز افزایش رضایت مشتریان گردیده است.
وی از زحمات اسکینی رئیس اداره خدمات پس از فروش، بهزاد پورپرویز مسئول مرکز ۲۰۱۰ و شاهرخی کارشناس مرکز تقدیر و تشکر کرد.
برپایه این گزارش واحد ۲۰۱۰ به عنوان پل ارتباطی مشترکین تجاری مخابرات منطقه لرستان با دیگر واحدهای مخابرات از جمله: (دیتا، شبکه هوایی مخابرات، pcm، فیبر و رادیوماکس) است که پیگیری و رفع خرابیهای این مشترکین میباشد.
لازم به ذکر است: مشترکین تجاری شامل تمامی بانک ها، ادارات، شرکتها، موسسات میباشند که اغلب در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند و هر گونه تعلل در رفع خرابیها باعث نارضایتی اینگونه مشترکین و در نهایت مسبب نارضایتی عمومی میشود، زیرا در اکثر موارد اقتصاد شهروندان را تحت الشعاع قرار میدهد.
انتهای پیام/م