مدیریت دستگاه های خدمت رسان؛

لزوم هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان در خرم‌آباد

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری و سایر ادارات مدیریتی یکپارچه و هماهنگ در این شهر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رستم کوشکی عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به لزوم ایجاد یک مدیریت یکپارچه در شهر خرم‌آباد اظهار داشت: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شهرداری، آب و فاضلاب، شرکت گاز، مخابرات و برق بتوانند بر اساس یک مدیریت یکپارچه اقدامات خود را در سطح شهر انجام دهند.

وی ادامه داد: با تحقق این موضوع می‌توان در بسیاری از مواقع از بروز هماهنگی‌های صورت گرفته جلوگیری به عمل آورد و خدمات‌دهی را به بالاترین سطح خود رساند.

این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد: بر اساس تبصره ۳ مواد قانونی اختیاری به شرکت آب و فاضلاب داده شده تا با مصوبه شورای اسلامی هر شهر اقدام به دریافت هزینه بسیار ناچیزی برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب و همچنین رسیدگی به نیاز‌های مناطق کمتر توسعه شهری کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس در شورای دوره چهارم با توجه به درخواست اداره آب و فاضلاب شهر خرم‌آباد برای اجرایی کردن تبصره ۳، این موضوع بیش از چندین ماه مورد بحث و بررسی دقیق شورای شهر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: پس از کش‌و قوس‌های مختلف این موضوع به تصویب شورای شهر خرم آباد رسید.

کوشکی در ادامه با اشاره به اینکه مقرر شد آب و فاضلاب هزینه دریافت شده را جهت بازسازی لوله‌های فرسوده و اصلاح شبکه آبرسانی خرم‌آباد کند، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مقرر شد تا سقف مصرف ۵۰ متر مکعب مبلغ یک ریال و بالاتر از آن یک و نیم ریال از مشترکان دریافت شود.

این مسئول بیان کرد: بر اساس گفته مدیران شرکت آب و فاضلاب با اجرای این مصوبه مبلغ قابل‌توجهی برای بازسازی خطوط و شبکه آبرسانی شهر خرم‌آباد هزینه شد.

وی عنوان کرد: به هر حال در پایان دوران شورای دوره چهارم با توجه به گلایه‌های مردمی این مصوبه لغو شد.

این عضو شورای شهر خرم آباد اظهار داشت: اکنون شرکت آب و فاضلاب با برگزاری جلسات مختلف با شورای شهر خواستار اجرای دوباره این مصوبه شده است، بر همین اساس قرار است این درخواست در جلسات مختلف مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا بتوان با در نظر گرفتن تمام جوانب کار در مورد آن تصمیم‌گیری کرد.

انتهای پیام/م

لزوم هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.