سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصر جمعه جاده‌های مازندران با ترافیک پرحجم

پلیس راه مازندران اعلام کرد ترافیک هم اکنون در جاده‌های مازندران منتهی به تهران روان و پر حجم است.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه پرحجم، اما روان گزارش شده است.

وی افزود: در جاده کرج-چالوس محدوده پورکان آمد وشد خودرو‌ها سنگین و در جاده رودهن-آمل حد فاصل گزنک تا پنجاب ترافیک نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد خودرو‌ها در جاده سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری به صورت روان است.

سرهنگ قدمی افزود: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی به محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران در روز‌های ۲۱ و ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: آمد وشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا و از ساعت ۶ تا ۱۲ روز یکشنبه ۲۲ بهمن در جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه به سمت تهران و ساعت ۶ تا ۲۴ یکشنبه از تهران به شمال و برعکس ممنوع شد.

رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ فردا و روز یکشنبه ۲۲ بهمن همین ساعت از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: جاده چالوس از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ بهمن از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا و یکشنبه ۲۲ بهمن از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه است.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر چهار جاده اصلی که این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

ترافیک عادی و روان در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.