پلیس راه مازندران اعلام کرد ترافیک هم اکنون در جاده‌های اصلی مازندران نیمه سنگین و روان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه از تهران به شمال پرحجم، نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

براساس گزارش پلیس راه مازندران ، ترافیک هم اکنون در جاده‌های کیاسر و محدوده درون شهری روان است.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بر اثر بارش باران از سحرگاه امروز همه جاده‌های ارتباطی مازندران از جمله سوادکوه، هراز، کیاسر و چالوس هم اکنون لغزنده، اما باز است.

وی با اشاره به برودت هوا در این جاده‌ها و سایر جاده‌های روستایی و کوهستانی این استان از رانندگانی که قصد آمد و شد در این جاده‌ها را دارند، خواست: ضمن پرهیز از تردد‌های غیر ضروری و همراه داشتن لباس گرم و جیره خشک، خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ، سوخت کافی و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

سرهنگ قدمی با تاکید بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از شتاب و عجله در رانندگی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ خود را به نمایش بگذارند و هیچگاه به دنبال جبران فرصت کم با سرعت زیاد نباشند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر چهار جاده اصلی که این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

لغزندگی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.