سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب پلاک افتخار سر در منازل شهدای شوش

امام جمعه شوش گفت: نصب نخستین پلاک افتخار سر در منزل سردار سرلشکر شهید حسن درویش را گامی مهم در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام سیدمحمد امام، امام جمعه شوش بیان داشت :امروز تکریم خانواده معظم شهدا و بزرگداشت یاد شهدای والامقام یک وظیفه همگانی بالاخص ازسوی مسئولان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، عزت، امنیت، استقلال و اقتدار روزافزون کشور را مرهون خون شهدا، ایثار، رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام ، انقلاب و مجاهدت ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی دانست.

یوسف زمانی اصل، شهردار شوش گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، همواره برای همه آموزنده و وظیفه ای دینی است که در نخستین گام نصب تعداد 100 پلاک افتخار از دهه مبارک فجر آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی بیان کرد: این طرح شامل طراحی و نصب تصویر، عنوان، تاریخ تولد، محل و تاریخ شهادت می باشد که در قالب طرح پلاک افتخار اجرا می‌شود.

شهردار شوش همچنین از نصب تندیس سردار سرلشکر شهید حسن درویش در ورودی شوش همچنین 55 تندیس دیگر با عنوان مادران آسمانی به منظور تجلیل از مادران شهدا خبر داد.

انتهای پیام/م

پلاک افتخار سر در منازل شهدای شوش نصب شد

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.