سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی هر روز بالنده‌تر می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: از سال 57 که انقلاب اسلامی شکل گرفت پس از گذشت این همه سال هر روز این انقلاب بالنده‌تر می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدرضا عقدایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرضا با بیان این‌که انقلاب اسلامی به دلیل وجود ظلم و جور فراوان به وجود آمد، افزود: در آن زمان بیشتر از 40 هزار مستشار نظامی در کشور وجود داشت که مال و جان مردم دست آن‌ها بود اما با شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی در کشور نهادینه شد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، بیان کرد: در فضای مجازی آن‌قدر ضعف نشان دادیم که دشمن بر علیه کشور توطئه ایجاد کرد؛ درصد بسیاری از این افراد جوانان زیر 35 سال بودند که هم ضربه زدند و هم ضربه دیدند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با تأکید بر این‌که باید وحدت خود را حفظ کنیم و برای یک مسأله کوچک خط و نشان برای همدیگر نکشیم، بیان داشت: بزرگ‌ترین مشکل امروز کشور بیکاری به ویژه بیکاری قشر تحصیل کرده است.

عقدایی با اشاره به این‌که بزرگ‌ترین مشکل شهرضا نیز اشتغال و بیکاری است، تأکید کرد: بروکراسی اداری بسیار خسته کننده است و دولت و مجلس باید در این زمینه فکری کنند تا مسائل اداری تسهیل شود.

وی با بیان این‌که چرخه تولید نباید به خاطر مالیات متوقف شود، اذعان داشت: دولت در بهترین حالت بیش از 700 تا 800 هزار شغل نمی‌تواند ایجاد کند، بیشتر درآمد دولت صرف هزینه‌های جاری کشور می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: برای جهش اقتصادی در کشور و حل بحران بیکاری نیاز به تعقل، تفکر، اتحاد و یکپارچگی داریم.

عقدایی در پایان با اشاره به این‌که استکبارتا جایی که بتواند نمی‌گذارد این همبستگی به وجود آید، خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که به وجود می‌آید ناشی از کج‌فهمی است.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرضا

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.