سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

سطح آموزشی دبیرستان‌های «صدرا» ارتقا یافته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از ارتقای سطح آموزشی دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی «صدرا» در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام سعید مهدوی امین صبح امروز پنجشنبه در همایش تجلیل از مدیران، دبیران و دانش آموزان ساعی دبیرستان‌های صدرا، گفت: امسال فجر ما فجر فاطمی شد، آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران به برکت این بانوی بزرگوار خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بحث دبیرستان‌های صدرا است، گا‌ها با من مستقیم تماس می‌گیرند و در خصوص این مدارس سوال می‌پرسند، تصریح کرد: سال گذشته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کردند شخصا ورود کنید که بتوانید ارتقای آموزشی را در این دبیرستان‌ها داشته باشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه در همین نیم سال اول به صورت میانگین ۱.۵ نمره معدل دبیرستان‌ها را توانستیم ارتقا دهیم و این موضوع شروع خوبی بود، افزود: امروز در بخش سخت افزاری دبیرستان‌های صدرا مشکلی نداریم، در خرم آباد، نورآباد و کوهدشت ساختمان‌ها با تجهیزات کامل در اختیار است و سعی کرده ایم از بهترین کادر آموزشی هم استفاده کنیم.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه فکر می‌کنم همه چیز مهیا است و فقط نیازمند این هستیم که این انگیزه را به دانش آموز بدهیم که با حواس جمع و تمرکز وارد مباحث آموزشی شود، گفت: ما در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا دنبال این هستیم الگو معرفی کنیم در سطح استان و کشور، افق بلندی داریم که باید به آن برسیم.

وی با بیان اینکه در استان خوب کار شده است، باید در بعد پرورشی هم ورود کنیم، ما در کشور نیازمند افراد متخصص و متعهد هستیم، متعهد به دین، ولایت، نظام و مردم تصریح کرد: در مدارس صدرا به دنبال تربیت چنین افرادی هستیم، حتی در بعد مسائل ورزشی و فیزیکی هم توصیه‌هایی داشته ایم؛ باید الگوی خوبی در حوزه آموزش معرفی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم نسلی پویا، مومن و متخصص تربیت کنیم و آینده کشور را با طیب خاطر به نسل جوان بسپاریم.

انتهای پیام/د

تربیت نیروی متعهد و متخصص در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.