سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تقویت بنیان خانواده می‌توان طلاق را در جامعه کاهش داد

معاون سلامت و اصلاح تربیت اداره کل زندان‌ها استان سمنان گفت: با تقویت بنیان خانواده می‌توان طلاق را در جامعه کاهش داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام حسینعلی قدرتی معاون سلامت و اصلاح تربیت اداره کل زندان‌ها استان سمنان در آیین اختتامیه دوره‌های آموزشی پیشگیری از طلاق و ارتقای مهارت‌های زندگی ویژه خانواده‌های زندانیان دامغان گفت: ریشه برخی از مشکلات امروز خانواده‌ها در استفاده از فضای مجازی است جایی که دشمن به خانه‌های ما ورود پیداکرده و درصدد سست کردن ایمان و اعتقادات جوانان ما برآمده است.

وی تصریح کرد: با تقویت بنیان خانواده می‌توان طلاق را در جامعه کاهش داد و بجای آن امنیت و آرامش را به کانون گرم خانواده‌ها بازگرداند.

معاون سلامت و اصلاح تربیت اداره کل زندان‌ها استان سمنان گفت: سبک زندگی اسلامی و قرآنی بهترین راه برای تحکیم بنیان خانواده‌ها است که از طریق ترویج سیره اهل‌بیت (ع) را صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام حسینعلی قدرتی افزود: ملت ایران با اعتقاد به دین اسلام، ایمان قوی و با رهبری‌های امام راحل به پیروزی دست یافتند و امروز چهلمین سال پیروزی انقلاب را در سایه وحدت و اتحاد جشن می‌گیرند لیکن باید گفت حضور پرشکوه مردم در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های داخلی چشم دشمنان را کور و به جهانیان ثابت کرده که مردم ما پشتیبان ولایت هستند.

انتهای پیام / ق

سبک زندگی قرآنی راه تحکیم بنیان خانواده‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.