سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی پليس كرمان برای برقراری امنيت مراسم 22 بهمن

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از برقرای امنيت مطلوب توسط پليس برای حضور مردم در مراسم راهپيمايی روز 22 بهمن خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تأکيد بر اينکه پليس تمهيدات لازم و ضروری را برای يک راهپيمايی آرام، امن و مطلوب مردمی در روز 22 بهمن در نظر گرفته است،گفت: برقرای امنيت مطلوب برای حضور مردم در اين حماسه انقلابی وظيفه پليس است.


وی به اتخاذ تدابير پليس برای راهپيمايی روز 22 بهمن اشاره کرد و افزود: در اين روز در طول مسير، و محل برگزاری مراسم و برنامه های پيرامون آن ، تدابير ويژه ای اتخاذ شده است.


روانبخش از آمادگی 100 درصدی پليس برای تامين نظم و امنيت روز 22 بهمن خبرداد و گفت: به منظور برپايي هرچه باشکوه تر مراسم راهپيمايی ، تمهيدات لازم در زمينه مسائل امنيتی، انتظامی توسط پليس شهر کرمان بصورت محسوس و نامحسوس انديشيده شده و همه نقاط را پوشش خواهند داد.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با درخواست از تمامی شهروندان برای همکاری با ماموران پليس جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپيمايی، در مورد محل‌های پيش‌بينی شده برای انتقال خودروهايی که در محل‌های ممنوعه اعلامی توقف کرده‌اند تصريح کرد: براين اساس اين دسته از خودروها، توسط جرثقيل‌ها با هماهنگی پليس به طول خيابان های منتهی به مسير راهپيمائی منتقل ميیشوند.


وی در پايان گفت: پليس با تمام توان در راستای تامين نظم و امنيت،ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش می كند. و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت های پليس 110 گزارش دهند.
انتهای پیام/ی

برقراری امنیت راهپیمایی 22 بهمن در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.