فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم با حضور خود در روز ۲۲ بهمن اتحاد خود با نظام را به دشمن نشان دهند چراکه حضور گسترده مردم در این روز مایه دلگرمی و خدمت بیشتر مسوولان خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه نظام و مسولان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، سردار سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان منوجان گفت: منوجان یکی از شهر‌های محروم استان کرمان است که در طرح اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است.

 وی افزود: اقدامات و فعالیت‌هایی که از شرکت‌ها برای شهر‌های محروم به ارمغان می‌رسد برای شهرستان منوجان تازه آغاز شده است که به لطف خداوند در چند سال آینده مشکلات اقتصادی این شهرستان حل خواهد شد.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرارسیدن روز ۲۲ بهمن ماه بیان کرد: مردم با حضور خود در روز ۲۲ بهمن اتحاد خود با نظام را به دشمن نشان دهند چراکه حضور گسترده مردم در این روز مایه دلگرمی و خدمت بیشتر مسوولان خواهد شد.

 جعفری با اشاره به اینکه اساتید دعوت شده از کشوردر منوجان  فقط برای رفع مشکلات درسی دانش‌آموزان رشته تجربی بوده است، بیان کرد: از آنجایی که بیشتر دانش‌آموزان پشت کنکوری در رشته تجربی هستند شرکت گهرزمین به عنوان معین اقتصادی منوجان اساتید دعوت شده کشوری را بیشتر در این حوزه دعوت کرده است، اما تا دو هفته آینده برای سایر رشته‌ها اساتیدی از کشور برای رفع مشکلات درسی دانش آموزان محروم منوجانی، توسط شرکت گهرزمین دعوت خواهند شد.

انتهای پیام /ح

فرمانده سپاه حضور در راهپیمایی 22بهمن را پشتوانه نظام دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.