سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت مراسم مهمانی لاله‌ها؛

مهمانی لاله ها تجدید میثاق با اسوه های مقاومت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: مراسم مهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تجدید میثاقی با اسوه های مقاومت است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در سراسر کشور، که امروز به بهانه دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا

آن اسطوره‌های والا مقامی که آوازه ایمان و صلابتشان بر فراز قله رفیع ایثار و جانفشانی می‌درخشد و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به پاس دلاوری‌های آنان، استوار به اهتزاز درآمده است. بندگان شایسته‌ای که امنیت، استقلال و سربلندی میهن اسلامی‌مان را با خون مطهرشان رقم زدند.

مراسم مهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تجدید میثاقی است با اسوه‌های مقاومت، آنان که نامشان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد و همواره یاد و خاطره‌شان در اذهان زنده خواهد ماند.

از این‌ رو ضمن گرامیداشت مقام والای آن رهروان راه حقیقت، پاسداری و صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا و ایثارگران معظم را وظیفه‌ای خطیر می‌دانیم و با آیین عطرافشانی مزار مطهر شهدا، یاد و خاطره آن راست‌قامتان پایداری و مقاومت را گرامی می‌داریم و به ساحت ایثار و صبوری خانواده معزز شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنیم.

سیدمحمدعلی شهیدی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.