مدیر عامل موسسه توانبخشی ایثار بنیاد شهید گفت: در حال حاضر مراکز توانبخشی در ۱۰ استان کشور به بهره‌برداری رسیده‌اند و خدمات مورد نیاز را به مراجعان ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا پور حاج رضایی، مدیر عامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران، در جلسه تشریح اقدامات صورت گرفته در مراکز توانبخشی ایثار در استان ها که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر مراکز توانبخشی در ۱۰ استان کشور به بهره‌برداری رسیدند و خدمات مورد نیاز را به مراجعان ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: مراکز توانبخشی موسسه ایثار در ۳ استان لرستان، سمنان و سیستان و بلوچستان تجهیز شده اند، اما ⁦تاکنون به بهره‌برداری نرسیده اند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: مراحل ساخت و ساز مراکز توانبخشی در ۵ استان به پایان رسیده است، اما به لحاظ امکانات هنوز مجهز نشده‌اند.

پورحاج رضایی افزود: تجهیز و تکمیل مراکز توانبخشی ایثار در سایر استان‌های کشور و به بهره‌برداری رسیدن آن‌ها، مستلزم تامین اعتبار مورد نیاز برای این مراکز است و دلایل مختلفی در این امر دخیل هستند.

وی تاکید کرد: نیاز به عقد قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای، نیاز به تامین نیروی متخصص پزشکی و همچنین صدور مجوز برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از مراکز توانبخشی ایثار در سایر استان‌های کشور، از جمله عواملی هستند که موجب انعقاد تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می‌شوند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پروژه‌های مراکز توانبخشی با قوت و جدیت از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری و دنبال می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار