سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ واعظی خبر داد

زورگیری سارق سیاه‌پوش با موتورسیکلت در جنت آباد

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد از دستگیری یک سارق سیاه‌پوش موتورسیکلت سوار در محدوده غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عباس واعظی رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اظهار کرد: با ارائه شکایت‌های متعدد از سوی شهروندان ساکن محدوده جنت آباد، در خصوص سرقت‌ها و زورگیری‌های یک سارق سیاه پوش با موتورسیکلت، پرونده‌ای در دایره قضایی این کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که این زورگیر یکی از خلافکاران سابقه دار این محدوده است که در پرونده اش چندین فقره سابقه سرقت و زورگیری مشاهده می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: پاتوق و محل تردد این متهم در محدوده غرب تهران شناسایی شد و با کسب دستور قضایی، تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۸، افزود: پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، نهایتا این متهم در یک قهوه خانه، واقع در جنت آباد شناسایی و پیش از فرار دستگیر شد.

سرهنگ واعظی، در پایان گفت: در بازرسی از وسایل متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه، 3 سیم کارت و 2 کارت عابر بانک مسروقه از شهروندان کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

گفتنی است، با اعتراف متهم به جرایم خود در بازجویی‌های انجام شده پرونده وی تکمیل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده غرب تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
هرچه زودتر این زورگیران در ملاعام مجازات بشن