سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزی محور اصلی توسعه استان اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: محور اصلی توسعه استان اردبیل کشاورزی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،داود شایقی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های حوزه راه اردبیل اظهار داشت: در بودجه سال آینده راه‌ها و راه‌آهن استان اردبیل با افزایش مناسب اعتبارات روبه‌روست به طوری که تلاش می‌کنیم تا از منابع مختلف نسبت به جذب اعتبار برای پروژه راه و راه‌آهن اقدام کرده و استان اردبیل را از بن‌بست موجود در این حوزه خارج کنیم.

وی بیان کرد: در یک هدفگذاری جامع و گسترده هم در شمال و هم در جنوب استان اردبیل و هم غرب و شرق توسعه محورهای مواصلاتی و احداث بزرگراه و چهارخطه ایمن در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم شرایط مناسبی برای مهیا شدن جاده‌های ایمن فراهم آید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از راه‌های ارتباطی نظیر کلور به درام و نیز فیروزآباد و اتصال آن به راه‌های شمال کشورمان زمینه تقویت توانمندی‌های گردشگری و افزایش ورود گردشگران به جنوب استان و سایر مناطق فراهم آید.

شایقی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: همچنان محور اصلی توسعه استان اردبیل کشاورزی است و با اجرای طرح‌های مناسب سعی بر این است تا تولید محصولات در این حوزه به شکل مدرن و اغلب به صورت گلخانه‌ای انجام شود.

وی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در همه مناطق استان اردبیل طرح‌های خوبی را با هدف کاهش میزان مصرف آب و افزایش بهره‌وری در تولیدات کشاورزی هدفگذاری کرده که در رسیدن به این اهداف و برنامه‌ها سعی بر تقویت رویکرد حمایتی از بخش خصوصی و تولیدکنندگان واقعی است.

دبیر شورای اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با اشاره به محدودیت منابع مالی دولتی گفت: ما در سایه توان بخش خصوصی می‌توانیم واحدهای تولیدی متنوعی را در بخش کشاورزی تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ع

توسعه محورهای مواصلاتی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.