سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح آموزشگاه ۱۰ کلاسه‌ی شبانه روزی روستای ینگجه ناحیه یک

همزمان با دهه فجر آموزشگاه ۱۰ کلاسه‌ی شبانه روزی آیت الله طالقانی روستای ینگجه ناحیه یک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ درویش امیری استاندار زنجان در مراسم افتتاح آموزشگاه ۱۰ کلاسه‌ی شبانه روزی آیت الله طالقانی روستای ینگجه ناحیه یک پیام انقلاب اسلامی را اخلاق و منطق عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نشان داد که باید با اخلاق و منطق با جامعه و دنیا سخن گفت و باید جامعه را به وحدت، انسجام و همدلی دعوت کرد.

درویش امیری افزود: باید دانش آموزان و دانشجویان کشور با این دو ویژگی آشنا و تربیت شوند تا بتوانند ماموریت‌ها و اهداف انقلاب را محقق سازند.

وی خطاب به دانش آموزان این مجموعه آموزشی تاکید کرد: از فرصت آموزش در این مرکز آموزشی، حداکثر استفاده را داشته باشید و شیوه صحیح زندگی اجتماعی و کنار هم بودن را بیاموزید.

استاندار زنجان همچنین از اساتید و معلمان خواست تا فرصت آموزش و تربیت نسل جدید را مغتنم بشمارند و ادامه داد: بار‌ها مشاهده شده است که از میان دانش آموزان، چهره فرهیخته و شاخصی بروز می‌کند که با دستیابی به جایگاه‌های بلند علمی و اجتماعی، در جامعه موثر واقع می‌شود.
دبیرستان شبانه روزی آیت الله طالقانی روستای ینگجه از توابع شهرستان زنجان در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۵۰ متر مربع و زیر بنای هزار و ۹۴۸ متر مربع با ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل طرح‌های ملی و استانی احداث شده است.

انتهای پیام/ع

پیام انقلاب اسلامی ایران به دنیا، اخلاق و منطق است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.