سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده شدن بندر ماهشهر برای استقبال از مهمانان نوروزی

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهربر لزوم  آماده‌سازی شهرستان برای ایام نوروز تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محسن بیرانوند، سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: برای آماده‌سازی شهرستان برای ایام نوروز باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد. کمیته‌های مختلف ستاد نوروزی باید در راستای انجام وظایف خود برنامه‌ریزی مدون و دقیق داشته باشند و شهرداران و دیگر دستگاه‌ها باید در ارائه خدمات خود نسبت به سال‌های گذشته خلاقیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به ظرفیت های های بندر ماهشهر بیان کرد: شهرستان بندر ماهشهر تمام ظرفیت‌های تبدیل به یک منطقه توسعه یافته را دارد و باید کمک شود تا این شهرستان به این نقطه برسد. توسعه عادلانه امکانات باید در دستور کار و توجه ویژه همه دستگاه‌ها و ادارات قرار بگیرد. همچنین درصدد هستیم امکانات و اعتبارات شهرستان بندر ماهشهر را افزایش دهیم.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهرگفت: نباید در جلسات دچار روزمرگی و تکرار شویم و باید برای حل مشکلات برنامه‌ها و طرح‌های جدید ارائه کنیم.

برای شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می‌کنم که تمام اقشار مردم همچون گذشته حضور پررنگ داشته باشند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/م

بندر ماهشهر برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.