سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح اقدامات صورت گرفته برای احداث جاده ساحلی تا ملاثانی

استاندارخوزستان به تشریح اقدامات صورت گرفته برای احداث جاده ساحلی تا ملاثانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلامرضا شریعتی، استاندارخوزستان گفت: سال گذشته جلسه بررسی نحوه احداث جاده ساحلی تا ملاثانی را برگزار کردیم و اعلام کردیم که برای احداث این بلوار در قسمت اهواز 50 درصد، در ملاثانی، ویس و شیبان نیز 70 درصد اعتبارات آن را تأمین می‌کنیم.

وی بیان داشت: کار احداث بلوار ساحلی در ابتدا با گره‌هایی مواجه شد که در ماه‌های گذشته به این پروژه سرعت بخشیده شد. خوشبختانه مدیریت واحد و یکپارچه ای در اهواز و خوزستان در حال شکل‌گیری و مدیریت‌های بخشی درحال کنار رفتن است زیرا بخشی نگری نتیجه ای برای مردم نخواهد داشت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: این مسئله که شرکت نفت احساس کند که این زمین متعلق به خودش است و اگر تحویل دهد از سرمایه‌های آن کم شده و بخواهد در مقابل آن مقاومت کند، نارضایتی مردم را درپی دارد. این فرهنگ را جا بیندازیم که این استان جز با تلاش و همکاری خودمان پیشرفت نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از شاخص‌های توسعه در شهرها و کلانشهرها، گسترش حمل‌ونقل عمومی است، گفت: در این زمینه شهروندان باید با حداقل زمان و انرژی در شهر تردد کنند تا رفاه بیشتری داشته باشند، آلودگی هوا کاهش یابد و وضعیت محیط زیست نیز بهبود یابد.

شریعتی بیان کرد: این مرحله 26 اتوبوس از 52 اتوبوس خریداری شده تحویل گرفته شد و بقیه اتوبوس‌ها نیز به زودی به بهره برداری میرسد اما تا تأمین هزار دستگاه اتوبوس مورد نیاز برای اهواز، فاصله داریم.

وی گفت: علاوه بر اهواز برای خریداری 12 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه مینی‌بوس برای آبادان، 5 دستگاه اتوبوس برای ماهشهر، 3 دستگاه اتوبوس و 6 مینی‌بوس برای بندر امام، و 15 دستگاه اتوبوس برای دزفول، و در مجموع 87 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه مینی‌بوس برای خوزستان در سال گذشته رایزنی کردیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه به زودی پل فولاد به صورت نمادین افتتاح می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته با صنایع فولاد تفاهم شد که 5/7 میلیارد تومان را آن ها و مابقی را شهرداری بپردازند.

انتهای پیام/م

مدیریت یکپارچه شهری در اهواز در حال شکل‌گیری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.