استاندار خوزستان از افتتاح پل نهم اهواز در خرداد یا تیر ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین کلنگ زنی زیرگذر زردشت با اشاره به اینکه پل نهم اهواز در خرداد یا تیرماه سال آینده افتتاح  می‎شود، اظهار داشت: احداث این پل سبب افزایش تردد وسایل نقلیه به منطقه مربوطه می‌شود بنابراین ساخت زیرگذر در منطقه زردشت در کاهش ترافیک موثر است.

وی با اشاره به اینکه احداث زیرگذر زردشت نقش تکمیل‌کننده‌ای برای پروژه پل نهم دارد، افزود: بر‌اساس برنامه‌ریزی‌ها این دو پروژه به صورت همزمان تکمیل خواهد شد تا بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی این منطقه را برطرف کند چرا که ترافیک روان علاوه بر عدم اتلاف سوخت مزایای اقتصادی نیز دارد.

شریعتی به عدم ارائه خدمات به خوزستانی‌ها متناسب با خدماتی که خوزستان به کشور ارائه می‌دهد اشاره و بیان کرد: باید برای استفاده موثر از منابع با یکدیگر همگام شویم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اگر قرار بر افزایش سرمایه‌گذاری‌ها پس از برجام است و با توجه به اهمیت ظرفیت‌هایی از جمله نفت و گاز در خوزستان‌ اذعان داشت: بر این اساس سرمایه‌گذاری‌های زیادی در خوزستان صورت می‌گیرد بنابراین باید دفاتری برای کار متناسب با ظرفیت‌های استان احداث شود.

وی به اهمیت عدم برخوردهای سلیقه‌ای در مسائل شهری اشاره و تصریح کرد: نمی‌توانیم در زمینه افزایش سرمایه‌گذاری‌ها کار کنیم ولی در حوزه شهری فعال نباشیم بنابراین باید مهندسی مجددی در مسائل فنی، سیاسی و گردشگری البته با برنامه‌ریزی شهری داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علي
۱۴:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
خبري از اتمام پروژه نيست