سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ کاروانسرا در شهرستان میامی وجود دارد

فرماندار شهرستان میامی گفت: ۱۱ کاروانسرا در شهرستان میامی وجود دارد و سوق دادن گردشگران به این شهرستان در رونق اقتصادی موثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدمهدی کریمی فرماندار شهرستان میامی در آیین افتتاح هم‌زمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی میامی گفت: ۱۱ کاروانسرا در شهرستان میامی وجود دارد و سوق دادن گردشگران به این شهرستان در رونق اقتصادی موثر است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان سمنان در مسیر حرم تا حرم واقع‌شده است لذا سوق دادن گردشگران به این شهرستان می‌تواند در رونق اقتصادی منطقه مؤثر باشد لذا امیدواریم با توجه به‌قرار گرفتن آرامگاه ابن یمین و شیخ حسن جوری در میانی بتوانیم پایه‌های گردشگری را در منطقه قوی‌تر کنیم.

فرماندار شهرستان میامی افزود: این شهرستان از حوزه معادن بسیار غنی است لذا انتظار می‌رود مدیران استانی در بودجه بندی برای میامی سهم خوبی را قائل شوند تا از این طریق بتوانیم به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان کمک کنیم.

محمدمهدی کریمی تصریح کرد: پنج طرح اقتصادی و عمرانی در میامی با اعتباری معادل سه میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: از مسئولان مربوط انتظار می‌رود برای تحت پوشش قرار دادن شهرک صنعتی میامی زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام مؤثر را صورت دهند تا بتوانیم صنایع بیشتری را در این منطقه مستقر کنیم.

کریمی اظهار داشت: با توجه به تغییر اقلیم و کمبود بارش مقابله با پدیده خشک‌سالی را به‌طور جد پیگیری می‌کنیم ازاین‌رو طرح‌های پیشگیرانه برای افزایش بهره‌وری در حال اجرا است.

انتهای پیام / ق

۵ طرح عمرانی در میامی کلنگ زنی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.