سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل یکی از استان های سرآمد در ورزش نابینایان و کم بینایان است

نائب رئیس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور گفت: استان اردبیل یکی از استان های سرآمد در برخی رشته های ورزشی نابینایان و کم بینایان است.

علی اصغر هادی زاده، نائب رئیس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور در مجمع انتخاباتی هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به وضعیت مطلوب برخی رشته های ورزشی نابینایان و کم بینایان در استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از استان های سرآمد در برخی رشته ها از قبیل گلبال و وزنه برداری نابینایان و کم بینایان است و مسئولان ورزشی استان باید برای بهبود و ارتقا دیگر رشته ها تلاش بیشتری انجام دهند.

وی با اشاره به برخی نواقصات قانون استخدانی ورزشکاران معلول تصریح کرد: قانون استخدامی معلولان مربوط به فرزندان قهرمانان است و این درحالی است که بسیاری از ورزشکاران معلول جوان بوده و خود نیاز به کار دارند.

هادی زاده افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکیل فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان، ورزشکاران معلول هم توانستند در مسابقات معتبر بین المللی در کنار دیگر ورزشکاران حضور یافته و به مقام های بالایی نیز دست یابند.

وی ابراز امیدواری کرد با توجهات ویژه مسئولان ورزشی استان اردبیل نسبت به ورزشکاران نابینا و کم بینا و دیگر رشته بویژه در بحث اتوماسیون و تجهیزات مشکلات این قشر از ورزشکاران هرچه سریعتر مرتفع گردد.

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان با حضور نائب رئیس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور،بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان و مربیان و ورزشکاران نابینا و کم بینای استان در سالن همایش های ورزشگاه رضازاده استان برگزار و ولی یعقوبی برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان انتخاب شد.

در این انتخابات علی یعقوبی با کسب ۱۵ رای از ۱۶ ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان انتخاب شد.

در پایان این مراسم از ورزشکاران و قهرمانان نابینا و کم بینا شهرستان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.